Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Inreda är väl att ta i kanske. Jag vill egentligen bara få tips på hur jag bättre kan utnyttja vindsutrymmen med snedtak. Såhär ser det...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
3 322
Senast: sthu
·
Samhälle Jag visste inte var jag skulle lägga detta - om det sorterar under vaccinationer, eller om det handlar om diskussionen om...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 061
Senast: Dentaku
·
Tjatter Jobbar någon på Max här? Är det ett bra och roligt jobb? Vad har ni för lön?
Svar
8
· Visningar
1 274
Senast: Bufera
·
Hemmet Jag ska måla i källaren. Ända sedan jag var liten har jag hört att källarväggar måste målas med en särskild färg, diffusionsöppen. När...
Svar
7
· Visningar
1 401
Senast: MiaMia
·
Fritid Jag insåg att det inte fanns någon sådan här tråd, och nu med tanke på vad som hände Christian Eriksen känns det som att vi kanske...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
12 626
Senast: MJLee
·
Kläder & Bli fin Jag och min mor har haft våra plasttofflor i många år. De passar vår fötter till skillnad från foppatofflor men de finns inte längre i...
Svar
6
· Visningar
1 187
Hemmet Massor av flugor inne. Inte bananflugor alltså, vanliga flugor. Kossor på ängen utanför 🙄 1. Hur gör jag för att bli av med dom? Minns...
2
Svar
37
· Visningar
2 263
Senast: MissFideli
·
Hemmet Någon som har en nyare sådan? Vad är det då för något märke och modell? Låset till luckan på vår maskin har gått sönder och jag har...
2
Svar
23
· Visningar
4 029
Mat Denna sommar arbetar jag med tillsynen av kor på bete. Jag befinner mig långt hemifrån (ca 1,5 h) och har bara bilen att tillgå. Det...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 475
Senast: mamman
·
Hemmet Vad är det här och vad har man de till? Det är små hål i botten.
2
Svar
30
· Visningar
1 858
Hemmet Vad har jag för ohyra i köket? Flyger runt, svåra att bli av med. Följdfråga: hur tusan bli av med? :arghh:
2
Svar
20
· Visningar
2 376
Senast: gul_zebra
·
Trädgård & Växter Innan jag gick och lade mig igår - alltså vid ca 22:30 - hörde jag en fågel som lät så högt att den tydligt hördes in i huset. Trots...
Svar
4
· Visningar
456
Trädgård & Växter Vi har några sådana här buskar på tomten. De är fulla i bär och jag blir nyfiken på om de är ätbara. Jag vet att det finns folk som är...
Svar
14
· Visningar
1 011
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Nån som har gjort och kan dela med sig av erfarenheter? Jag fick för lite mer än 1 år sedan kraftigt utstrålande smärta i högra armen...
Svar
6
· Visningar
1 591
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Ja, varför knastrar det ibland när jag rör huvudet?? Har fått för mig att det handlar om spända muskler ( inte helt otroligt). Hur blir...
Svar
7
· Visningar
3 651
Senast: susanne
·
Hemmet En god vän till mig ska kolla på ett hus och uppvärmningen är vattenburet system med elpatron och tillkopplad vedspis. Hon är helt novis...
Svar
12
· Visningar
3 079
Senast: ameo
·
Tjatter Hjälp mig översätta "kliva av bussen" till engelska. Typ "Du skulle gått av vid förra hållplatsen" eller "Du ska kliva av vid hållplats...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 469
Senast: Otherside
·
Samhälle På grund av en händelse idag som nog mest var ett "bus" undrar jag för säkerhets skull. Ni som har ungdomar i familjen som ni har...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
9 840
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Läste en så kul tråd på ett annat forum, så jag snor den. Kan vi inte berätta när vi tabbat oss, och hoppats att ingen såg? Jag kan...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
23 986
Kläder & Bli fin Kan man sy om ärmar på en klänning? Har en gammal jag tycker om som inte passar i ärmarna längre eftersom att jag tränat biceps/triceps...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp