Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag funderar ibland över den mängden inlägg (och olika trådar) här på buke som berättar om alleriger, känsligheter, nedstämdhet...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 040
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Hur är det nu med runkeeper - är kaloriräknaren fortfarande en glädjemätare? (Använder den bara för att göra mina promenader lite...
2
Svar
29
· Visningar
8 083
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag har gått och blivit världens mest nojiga människa. Det hela började under en sjukt stressig period i höstas där det till slut kändes...
Svar
19
· Visningar
3 773
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Jag bor på 16'de våningen, mitt i ett höghus med två portar (dvs rätt många grannar), i sovrummet vill vi gärna ha öppet fönster då vi...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 575
Kropp & Själ Jag har för ett tag sedan gått från vegetarian till vegan. Jag mår otroligt bra fysiskt av det och känner mig som en bättre människa i...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 904
Senast: mandalaki
·
L
Kropp & Själ Idag var det en sån där liten annons i bladet igen, typ "jag vill inte bli firad". Vilka är de männikorna? hur många vänner, bekanta...
2
Svar
35
· Visningar
7 154
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ ...ja det är ju himla jobbigt... och när jag dessutom insåg att jag faktiskt läckte inte bara när jag hoppade studsmatta eller gick på...
Svar
0
· Visningar
1 070
Kropp & Själ Jag skulle vilja återuppta den träning som jag utförde innan jag skaffade barn, men det går inte! Jag har två stora problem: Först så...
Svar
6
· Visningar
1 095
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Vad kan man göra för att lindra pms? Jag kör med Femal Balans, men tycker bara att det fungerar sådär. Äter SSRI dagligen, pga...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: Novisis
·
Kropp & Själ Lillhagen ska ju rivas och jag mår så dåligt över det. Jag förstår verkligen inte, jag hatade det stället, bara tvång och dåligt...
Svar
2
· Visningar
529
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Någon som har tips på bra psykologiböcker om syskonrelationer? Drabbades just av en insikt om mig själv (aaaaj!) pga svartsjuketråden...
2
Svar
32
· Visningar
3 138
Senast: Tass
·
Kropp & Själ Finns det några sådana här? Kan ni berätta om era symptom?
Svar
19
· Visningar
1 455
Senast: MM
·
Kropp & Själ Mitt hår är så tråkigt och risigt, har ni några bra tips för att det ska kännas och se välvårdat och fint ut? Har mkt hår, självfall och...
2
Svar
23
· Visningar
4 469
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Jag har upptäckt att om jag använder nagellack en period, så blir mina naglar plötsligt sköra och skivar sig etc. Detta håller sen i sig...
Svar
13
· Visningar
2 494
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag är inne på min tredje vecka med 5:2 och närmar mig min första målvikt. Det går hur lätt som helst tycker jag. Jag äter som jag vill...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Sparkling
·
Kropp & Själ Vet inte vad jag vill med denna tråden egentligen men jag måste verkligen skriva av mig.. Jag har alltid varit den personen som varit...
Svar
7
· Visningar
979
Kropp & Själ Jag gick in i väggen för 3 år sedan, var hemma ett tag men började sedan plugga och har nu pluggat i 2 år. Mycket plugg men ganska fritt...
Svar
3
· Visningar
599
Senast: sandig
·
Kropp & Själ Nu är jag ingen supervan träningsmänniska, men de flesta är ju rörande överens om att träning gör en pigg!! När då? Jag blir bara...
Svar
11
· Visningar
1 008
Kropp & Själ Hoppas någon har ett snabbt svar. Gjorde en titthålsoperation i tisdags där de sydde fyra stygn under naveln. Nu har två av stygnen gått...
Svar
7
· Visningar
1 243
Kropp & Själ Hej allvetande Buke! ;) Jag var och tog blodprov förra veckan och har efter det fått ett mindre smickrande jätteblåmärke på armen...
Svar
7
· Visningar
4 743
Senast: PrittePuff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp