Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag är gbp-opererad och äter därför lite men ofta. Nu när värmen kommer inser jag att mina varma äggrätter kanske inte är lika gott som...
Svar
16
· Visningar
1 121
Senast: Lightzone
·
Samhälle Jag är så trött på detta. Nu har jag gett upp tanken på att ha egen cykel, det går uppenbarligen inte i den här stan. Innan vi flyttade...
2
Svar
38
· Visningar
2 241
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag vill inte störa Vården med mitt lilla problem, men grubblar en del över det. Och kanske det finns nån här på Buke med liknande...
2
Svar
29
· Visningar
4 880
Senast: Otherside
·
IT & mobiler Det är ju via den man kommer till bl.a. att anmäla problem men eftersom den inte funkar kan jag ju inte anmäla felet … Det är knappen...
Svar
2
· Visningar
386
Senast: Rosett
·
Trädgård & Växter Frågar av ren nyfikenhet då jag tyckte att den var fin som blommade på bar kvist i form av buskar.
Svar
17
· Visningar
799
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Lyckades igår skrapa upp en hudflik under foten. Gjorde svinont och blödde. Spolade rent i duschen, torkade försiktigt och satte på...
Svar
7
· Visningar
715
Senast: Amha
·
Kultur Något sent, men jag är inte alltid den snabbaste; Det är med stor glädje jag ser att Kerstin Ekmans "Händelser vid Vatten" från 1993 ska...
Svar
0
· Visningar
443
Senast: Jeffery
·
Samhälle Vad är det här för rentav bisarrt fenomen. Att enstaka knäppgökar finns vet man ju, men ett hundratal? Vad är det man vill se...
2
Svar
24
· Visningar
1 934
Senast: Enya
·
Samhälle Är det bara kvinnor och flickor som måste skyla sig? Är det bara män/pojkar som kan bli distraherade? Vägarbetarna borde verkligen klä...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 108
Kultur Jag vill bara puffa för SVTs nya slow-TV-satsning på SVT Play. "Mot ljusare tider" visar väderläget i realtid på flera ställen landet...
Svar
3
· Visningar
386
Senast: Red_Chili
·
Tjatter https://www.dn.se/ekonomi/hogskoleprovet-orddelen-vt-2021/ :)
Svar
14
· Visningar
694
Senast: lytesout95
·
Juridik & Ekonomi Hur resonerar ni? Person A & person B bor i varsin bostadsrätt och har boendekostnader på 6000 kr var (avgift, ränta, försäkring, el...
2
Svar
38
· Visningar
2 706
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Gammal användare, anonymt konto. Vet någon vem jag är så ber jag er att hålla det för er själva. För ett par dagar sedan upptäckte jag...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 092
Senast: ett2tre
·
Skola & Jobb ... Har jobbat hemifrån nu ett tag och det börjar kännas på. Jag är trött, känner mig sliten och oengagerad och tycker helt enkelt...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 683
Senast: Nepenthe
·
Mat Jag har lite svårt att få i mig frukost på dagarna men behöver verkligen den energikicken innan det är dags för lunch. Jag har tidigare...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 730
Senast: Scandi
·
Skola & Jobb Har någon erfarenhet av att ha två jobb när det gäller skatt och avdrag? Skatteverket har inte svarat ännu och jag vet ju att ni här vet...
Svar
6
· Visningar
611
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Någon som vet om det finns någon app som mäter löpdistans men inte tid? Eller som man kan välja bort tiden?
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Lilla
·
Mat Här kommer viktigaste tråden... :rofl: Jag behöver tips på vad man kan baka. Ska va till några personer. Kravet är ingen frukt, bär...
Svar
12
· Visningar
1 021
Senast: Tualma
·
IT & mobiler Hej! Jag har problem med ljudet på Netflix när jag tittar på min dator (Windows 10). Alla andra typer av ljud (Youtube, filmer på...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: Nevermind
·
Hemmet Det finns en prenumerationstjänst där man får hem soppåsar efter behov. Baggy heter den, nån som provat och vet om påsarna håller bra...
Svar
12
· Visningar
1 843
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp