Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Vi låtsas att du är snuskigt rik, du behöver egentligen inte arbeta en dag till i hela ditt liv men vi lever i någon form av parallell...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
7 137
Senast: Morran
·
Samhälle Om det är effektivt så, helt fantastiskt! :heart 3000 barn per dag dör i malaria och ca en miljon människor. Malaria har ju alltid...
Svar
1
· Visningar
386
Senast: Teilani
·
Mat Hur kommer det sig att ekologiska bananer är mer omogna än icke ekologiska bananer i affären? Jag tänker att de borde ju ha ungefär...
Svar
16
· Visningar
1 153
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Hej, jag känner att jag måste dricka typ hela tiden? Börjar bli orolig att det typ är diabetes😅? Finns det några fler täcken man kan se...
Svar
4
· Visningar
721
Senast: MJLee
·
Relationer En sak jag länge har funderat över är hur extremt olika endel är i sitt yrke jämfört med i sitt privatliv. I sitt yrke kanske...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 503
Senast: SiZo
·
Mat Det här lät lite spännande. Någon som har testat att baka med vildjäst...
Svar
3
· Visningar
663
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Makens och min dröm är att jobba så lite som möjligt :angel: För min egen del så känner jag mig alldeles för bunden av en fast...
2
Svar
22
· Visningar
2 215
Senast: enough
·
Trädgård & Växter Jag undrar vad ni har för belysning i er trädgård men kanske framför allt på altanen? Jag skulle vilja ha något solcells-aktigt men vet...
Svar
1
· Visningar
387
Senast: Nahar
·
Trädgård & Växter Behöver råd i denna djungel av grästrimrar. Jag behöver en trimmer. Så långt allt väl. Jag vill ha en batteridriven historia, men som...
2
Svar
20
· Visningar
910
Kläder & Bli fin Jag har tröttnat på långt hår nu. Det bara hänger rakt ned eller så har jag det i en knut mitt på huvudet. Är kass på att sätta upp...
2
Svar
38
· Visningar
3 133
Senast: WBanna
·
Fritid Någon som har lite podd-tips att lyssna på när man mockar?
Svar
4
· Visningar
681
Senast: gul_zebra
·
  • Omröstning
Mat Efter en lång diskussion med en amerikansk kollega ställer jag nu frågan till allvetande Buke: Hur skall pizza delas?
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 805
Senast: sjoberga
·
Hemmet Jag skulle gärna vilja se vem som ringer på innan jag öppnar och med två stora fönster i markplan brevid dörren vore det av den...
Svar
6
· Visningar
680
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler En hemsida publicerar namnen på alla som loggar in i Xenophon kundinloggning (tillhör minridskola.se)...
Svar
2
· Visningar
605
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Det har kommit nya regionala rekommendationer om att folk födda 2004 eller tidigare måste bära munskydd i affärer och liknande från 1...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 312
Senast: Similitude
·
Juridik & Ekonomi Jag tänkte anordna en liten, coronasäker loppis på min ridbana om någon vecka. Det kräver tillstånd från polisen, så jag började fylla i...
Svar
9
· Visningar
1 065
Senast: Hermelin
·
Trädgård & Växter Jag ska som sagt ut på en liten odyssé imorgon... och vill ha tips på handelsträdgårdar nära Växjö (jag har släp och inte gott om tid så...
Svar
7
· Visningar
822
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit sugen på crossfit i flera år men jag vet inte om det är något för mig? Jaaaaaaa jag vet att det enda sättet att veta är...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 078
Senast: Zpunk
·
Juridik & Ekonomi enligt den tillfälliga lag som finns och gäller från 15 april för BRF så får de ha digitala stämmor. Dock ,måste det kallas till en...
Svar
2
· Visningar
712
Kropp & Själ Ni som har en autoimmun sjukdom och/eller ME/CFS, vad har ni fått för besked från vården angående covidvaccin? Jag blir lätt knasig och...
Svar
18
· Visningar
2 986
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp