Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Tjatter Jag försöker vakna och katten är ute och studsar runt. Det ser ut att bli en fin dag med solsken :up:
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
67 086
Samhälle I natt, när jag låg och sov i godan ro hemma i Småland, fick jag en SMS-bekräftelse om en taxibokning hos taxi Stockholm - vilket jag...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Soapbubble
·
Fritid Hittar oidentifierad spillning i skogen vid en tjärn. Består av växtrester och ligger ett gäng, lite spridda. Vilket djur?
2
Svar
23
· Visningar
2 220
Senast: Hedinn
·
Hemmet Inspiration från annan tråd och kom på att det finns två högtalare men de är gamla, dvs de behöver tråd. nu är de inte ikopplade...
Svar
4
· Visningar
544
Senast: Jeffery
·
Trädgård & Växter Hur snabbt kan man få en ursnygg trädgård? som glad amatör?
Svar
13
· Visningar
934
Skola & Jobb Jag har för första gången lovat att vara referens åt en person som jobbat under mig. Jag tycker såklart hen gjorde ett bra jobb annars...
2
Svar
38
· Visningar
3 492
Senast: escodobe
·
Fritid Jag ska ha bokprov men vet verkligen inte hur jag ska kunna sammanfatta boken. De är fallen ängel, av Becca Fitzpatrick. Är de någon som...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 456
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ För 1 mån sen var jag och tog blodprov och fick som vanlig ett stooort blåmärke som satt i länge. Dock fick jag ett även märke av...
Svar
7
· Visningar
1 350
Senast: mars
·
Tjatter Hej, min vän i skolan pratar myckeet skit om en i vår klass ( vi kan kalla hon Hanna) Meen hon är med Hanna oftaaa utanför skolan och...
Svar
2
· Visningar
612
Senast: Twihard
·
Kultur Jag var på ett café idag med en kompis där de spelade en låt som vi båda kände igen men inte kunde placera. Tyvärr frågade vi inte...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ Jag går omkring med en fasad att allt är bara fint och jag är lycklig osv. Men egentligen bakom fasaden är jag ett vrak. Ser ingen...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 166
Senast: Sonic76
·
Juridik & Ekonomi Det är ingen skoluppgift :D utan jag ska handla kosttillskott och det är för komplicerat för min hjärna. :banghead: Behöver räkna ut...
Svar
4
· Visningar
3 119
Senast: Zpunk
·
Skola & Jobb Hur ofta har ni som är anställda och jobbar hemifrån nu under pandemitider personlig kontakt med er chef? (alltså utöver eventuella...
2
Svar
38
· Visningar
2 192
Senast: Kiwifrukt
·
Hemmet Jag har tidigare tänkt att när/om jag flyttar till hus så kommer familjen kunna hjälpa mig med skötseln. Men nja, vet inte längre om det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 433
Senast: Tranan
·
Hemmet Jag har fått för mig att vi behöver en diskmaskin :angel: Där var en bänkdiskmaskin ansluten när vi köpte huset men den åkte snabbt till...
Svar
1
· Visningar
278
Senast: MayGrace
·
Fritid Se hit alla pysselmänniskor 🙋‍♀️ Jag ska dekorera den här lådan, eller egentligen en hel hög med sådana här lådor, så att den ser lyxig...
Svar
4
· Visningar
573
Kultur Varför är så många upprörda för att det ska göras en ny version av Saltkråkan? Jag förstår det inte. Är det inte bra om den kan leva vidare?
5 6 7
Svar
138
· Visningar
8 069
Senast: Otherside
·
Hemmet Min mamma vill köpa ett sommarhus som främst hon och jag kommer att dela på. Då hon bor långt ifrån området där vi söker är det främst...
2
Svar
26
· Visningar
3 422
Juridik & Ekonomi Jag har en pappa, så som de flesta andra. Han fick nog av familjelivet när jag var tretton, nu är jag 50+ och nu fick jag veta i slutet...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 985
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Det verkar inte bättre än att jag får operera bort mandlarna. Åker man hem samma dag? Vad kan man göra efteråt? Har förstått det som att...
Svar
3
· Visningar
470
Senast: Lightzone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp