Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har inga ögonbryn alls, dom växer helt enkelt inte. Har testat medel som ska få dom att växa ut, men inte ett hårstrå växer ut. Har...
Svar
5
· Visningar
1 899
Senast: Virrig
·
Kropp & Själ Det lider jag av sedan 13 år tillbaka. Ibland är det riktigt illa, det går inte sova för hela armen värker, det strålar ut vid...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 668
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Jag tar gärna emot alla supertips ni har kring hur man kan häva förkylningen innan den bryter ut ordentligt, om det går. :p Jag har i...
Svar
16
· Visningar
18 652
Senast: Immer
·
Kropp & Själ http://www.youtube.com/watch?v=h6SzI2ZfPd4&feature=player_embedded Reflektioner?
Svar
19
· Visningar
1 725
Senast: Riley
·
Kropp & Själ Nu skulle jag vilja plocka fram solkrämen, men vet inte vad jag kan använda för något när jag har/haft perioral dermatit. Vill ogärna...
Svar
3
· Visningar
1 351
Kropp & Själ Jag dejtar för tillfället en kille och ja, nymfoman som man är blir det ju en hel del sex. Har inte alltid så lätt att komma men med...
Svar
16
· Visningar
6 557
Senast: Glimma
·
Kropp & Själ Varit förkyld i ca 1 vecka, och nu ikväll när jag jobbade så "högg" det helt plötsligt till i mitt högra öra, kändes som att jag fick...
Svar
10
· Visningar
5 883
Senast: Bobbo
·
Kropp & Själ Ponera man lyckas skära sig på handen så att det blir ungefär ett centimeterstort hål. Man dra ihop sårkanterna med såna där strips, som...
Svar
5
· Visningar
13 345
Senast: ameo
·
  • Låst
Kropp & Själ Fortsättning följer från del VI
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
109 962
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder, vad händer i kroppen/hjärnan när allt borde kännas bra, men det iställlet finns känslor i kroppen som kan liknas vid...
Svar
16
· Visningar
1 547
Senast: SmizzSpeedy
·
Kropp & Själ Jag flyttade nyss och upptäckte att mitt hår började skifta lite i grönt. Läste på internet och kom fram till att det måste vara...
Svar
14
· Visningar
12 939
Senast: Jerseyite
·
Kropp & Själ Jag börjar med det vanliga, nicket är anonymt av en anledning, klurar du ut vem jag är så ber jag dig att hålla det för dig själv. :)...
Svar
9
· Visningar
1 911
Kropp & Själ Känner att jag börjar bli lite desperat här, då mitt psykiskt mående inte är helt stabilt.:( Vissa dagar känns allt bra, men som idag...
2
Svar
38
· Visningar
4 105
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jag pratade med min bästis om en tjej som är "nysvensk" som ska vara med i ett projekt och jag sa till min kompis "hon pratar ju utan...
8 9 10
Svar
187
· Visningar
18 158
Senast: imzork
·
Kropp & Själ Jag blir väldigt påverkad av Panocod/Citodon när jag tar dem, så jag tar dem väldigt sällan. Nu undrar jag vad era erfarenheter av...
2
Svar
25
· Visningar
15 400
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Ännu en tipstråd från mig, dags att ta tag i livet. Idag är det den tråkiga hyn i ansiktet som står i fokus. Jag vill ha fin och slät...
Svar
8
· Visningar
1 748
Senast: Lenita
·
  • Låst
Kropp & Själ Nu anar jag att det är fler än jag som gör en nystart med vikten. Nu ska jag väck med gravidkilona. Hade invägning idag och det är ändå...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
142 743
Kropp & Själ Ansiktsgympa: http://www.youtube.com/watch?v=7WOI1Ce5L4A
Svar
2
· Visningar
827
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Hej. Jag hoppas verkligen få några råd eller synpunkter på en sak, för detta gnager i mig, gör mig halvdeppig, äcklad av mig själv och...
Svar
14
· Visningar
6 394
Senast: Kanelbulla
·
Kropp & Själ Jag såg den här filmen för ett litet tag sedan. Vad tror ni, ligger det något i det hela? (Filmen utgår ju främst från ett amerikanskt /...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 186
Senast: Borttaget konto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp