Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Stukade fingret i dag, när jag halkade på en isfläck och tog emot mig fel på en grindstolpe. Jag stötte liksom i fingertoppen, och...
Svar
19
· Visningar
49 788
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Någon här som använder sig av en bb creme (alternativt tinted moisturizer) och kan säga vilka som är bra och vilka som är anus? Jag har...
Svar
12
· Visningar
1 633
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Känner för att äta sallad till lunch lite oftare men har noll inspiration, och vad är så inspirerande som buke? :)
Svar
7
· Visningar
1 343
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Ja, nu har jag googlat och letat i appstore men jag hittar inget! Jag vill ha en app (helst gratis men rimliga pengar OK) där jag kan...
Svar
0
· Visningar
1 013
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Alltså seriöst, ursäkta valet av namn på tråden men det är exakt så det känns/är. Jag har sen lite mer än en vecka tillbaka haft såna...
2
Svar
21
· Visningar
5 725
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Måste hitta en bra frisör, med erfarenhet av färgnig/slingning från mörkt till ljusare! Vart går ni? :sneaky:
Svar
7
· Visningar
1 060
Senast: Berlioz
·
Kropp & Själ Gör jag bort mig om jag köper dessa glasögon?? Själva bågen älskar jag men det är färgen jag är orolig för. Men eftersom jag har väldigt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
13 052
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Antalet gånger jag sminkar mig på ett år kan räknas på ena handens fingrar :D men de gånger man gör det ska det ju gärna bli bra med...
Svar
3
· Visningar
1 122
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Är såå less på mitt hår, har testat så himla mkt, men inget verkar hjälpa riktigt. Har rådfrågat massor med frisörer, fått produkter...
Svar
7
· Visningar
4 894
Kropp & Själ ...inte vattenfast, i prisklass ungefär som Max Factor (dvs inte dyr), finns det? Hade Maybelline Volume Express länge men de slutade...
Svar
6
· Visningar
2 344
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Hur gör man? Jag är i desperat behov av att klippa mitt långa, slitna hår, men lever på supertajta marginaler och har inte råd att gå...
2
Svar
35
· Visningar
66 283
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Är det någon här som suttit som hårmodell? Vad har de gjort med ditt hår? Ska va sån på måndag och jag är galet nervös :crazy:
2
Svar
25
· Visningar
4 705
Senast: Eyleen
·
Kropp & Själ Just nu beter sig min kropp som om jag är gravid. Supersug häromdan som jag aldrig brukar ha annars. Trött i hela kroppen som jag känner...
Svar
0
· Visningar
740
Senast: Madick
·
S
Kropp & Själ Jag har börjat äta p-pillret neovletta och ätit det i 10 dagar. Har ätit det innan och var då deprimerad och hade mycket huvudvärk men...
Svar
9
· Visningar
2 309
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Behöver lite snabba råd, ska precis åka in och handla smycke till min spetum. Är det lätt att sätta i en retainer själv? Har aldrig bytt...
Svar
6
· Visningar
2 266
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Är en ny medlem som håller mig lite i skuggan av alla trådar men är nyfiken på hur många det finns här som har Crohns. Har relativt...
Svar
1
· Visningar
876
Kropp & Själ Jag vet inte egentligen vad jag vill få ut av denna tråden, jag vet inte vart jag ska vända mig.. Under de senaste 10 åren har jag...
Svar
5
· Visningar
1 941
Kropp & Själ Ja, rubriken låter väldigt dramatisk och tragisk men det är inte riktigt så dramatiskt i verkligheten. I alla fall inte för mig. I...
Svar
18
· Visningar
5 772
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ I samband med insättning av hormonspiral märkte jag det direkt på håret...Blir så fort fett.Har blekt slingor och haft schampo och...
Svar
10
· Visningar
2 950
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ ...eller alltid på språng till något? Hur ser det ut i er kalender? Själv inser jag att jag varit alldeles för fullbokad väldigt...
2
Svar
24
· Visningar
3 025
Senast: SaraMara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp