Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Skiter i att vara anonym. Ja vad gör man när allt faller. Hela livet? När det känns som om syret tagit slut och den enda...
Svar
5
· Visningar
1 838
Senast: Madick
·
Kropp & Själ Hur skadligt är detta? Jag har gjort dessa tre undersökningar nu på två dagar och dom var först tveksamma att göra en CT eftersom det...
2
Svar
34
· Visningar
10 433
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Har under alla år haft otroligt regelbunden mens, 28-30 dagars intervall. Nu fick jag en blödning efter 17 dagar, som dessutom hållit i...
2
Svar
22
· Visningar
18 799
Senast: Texaz
·
L
Kropp & Själ För det första: Jag dra INTE alla över samma kam (det här är mer ett generellt klagomål från mig), jag vet mycket väl att ALLA har...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 295
Senast: KrullTroll
·
Kropp & Själ Kan någon slänga upp en lista på sista-tvätt schampo, tvättbalsam och vårdande balsam man ska ha till balsammetoden? Jag vet hur den...
Svar
13
· Visningar
2 710
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Jag är i valet och kvalet hur jag ska göra angående det. Min chef vet vad det handlar om och har vetat från det att jag anställdes...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 525
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Egentligen vill jag nog ha tips även om du har långt hår med eller haft löshår. Men jag har kort hår (etapperna är allt ifrån 2 till 15...
Svar
3
· Visningar
1 113
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Har äntligen börjat utredas och läkaren tror på att jag är bipolär. Jag har alltid undrat vad som är fel. Eller det har jag ju vetat...
Svar
4
· Visningar
1 123
Senast: MM
·
Kropp & Själ Helt plötsligt förra lördagen fick jag ont i ena foten. Gissar på att det var dagen innan som orsakade när jag stod på min egna...
Svar
15
· Visningar
1 498
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag har sen.. vi kan säga runt årssikftet haft huvudvärk, i varierande styrka. Först var jag till läkare som tyckte lindrig...
Svar
13
· Visningar
2 884
Senast: Aliil
·
Kropp & Själ Jag har troligtvis, kanske kanske inte, fått det av en ofrivillig avsittning idag. Åkte akut med ambulans in för jag ej kunde röra...
Svar
4
· Visningar
2 211
Senast: Similitude
·
Kropp & Själ Kan någon berätta för mig vad den består av? För jag kan verkligen inte förstå vad SD menar med den i sitt"principprogram". Någon ny...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 981
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ skidsäsongen tog ju slut hastigt och lustigt, så jag har börjat spana på ett par rullskidor och förstår att det finns även off road...
Svar
8
· Visningar
1 727
Senast: CarEr
·
Kropp & Själ Gör en liten smygpremiär på senior, med en gnälltråd :o Jag är så trött på alltihop just nu. Jag försöker "gilla läget" som vanligt...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 803
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ I Sverige anses man ju vara död när hjärnan inte har någon aktivitet längre. Då finns det inget mer att göra och alla maskiner som...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 936
Senast: Got2Be
·
Kropp & Själ Hur ska jag bli bättre på att stå på mig, kunna argumentera, sluta vara rädd för att han ska bli arg? Han är mitt x och min dotters...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 612
Senast: Stollan
·
Kropp & Själ Känner mig så otroligt förvirrad och ensam just nu, och funderar på om det alltid kommer vara så här eller finner man ro någon gång i...
Svar
6
· Visningar
1 501
Senast: Borttaget konto
·
Kropp & Själ I sommar vill jag dra iväg på en semester all alone för att vila upp mig, göra det jag själv känner för och bara njuta av tillvaron..! I...
Svar
3
· Visningar
1 122
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft lätt att få torr hud, och den har alltid varit känslig (jag vet tyvärr inte riktigt VAD som inte fungerar, alltså...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 628
Senast: gadriel
·
Kropp & Själ Jag verkar ha ett tema i mina trådrubriker..;) För en vecka sedan blev jag nedsövd för att genomgå en snabb (ca 15 min) okomplicerad...
Svar
9
· Visningar
26 028
Senast: tjenixen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp