Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vad ska man välja om man vill ha ett bra kosttillskott med vitaminer och mineraler? Jag är inte superbra på att näringsoptimera min kost...
Svar
10
· Visningar
1 087
Senast: Modest
·
Samhälle Svenskar som bryter mot gravfriden, hittar stort hål i båten. Bekräftade uppgifter om vapen som funnits på båten andra gånger. Vittne...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
11 244
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Lite i skymundan håller giraffen på att bli utrotad. I Mauretanien, Mali, Senegal, Guinea, Burkina Faso, Nigeria, Sudan, Eritrea och...
Svar
6
· Visningar
413
Senast: BornAgain
·
Hemmet Eftersom jag lägger rätt mycket pengar på nässpray varje månad så investerade jag nu i en luftfuktare. Men den sprutar dimma hela tiden...
Svar
4
· Visningar
331
Senast: doppler
·
Kropp & Själ Är det någon här som testat? Har det gjort någon skillnad för et? Jag är sugen på att testa och funderar på att antingen prova någon...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Ja, jag fick ju en vändning i livet i februari i år och fick domen "magsäckscancer". Har hunnit med cytostatika fyra kurer under våren...
Svar
19
· Visningar
1 548
Kultur https://www.rollingstone.com/music/music-news/weird-al-yankovic-were-all-doomed-video-1069349/ 🤣🤣🤣
Svar
1
· Visningar
427
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Jag har några träd i krukor på baksidan. En magnolia, syren, svarta vinbär, alla tre ska vara rätt för min växtzon. Ett citronträd. Hur...
Svar
11
· Visningar
1 020
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Finns det diskreta sportglasögon? Och med sportglasögon menar jag ju då att de SITTER KVAR NÄR JAG RÖR PÅ MIG?! Mvh frustrerad som nyss...
Svar
5
· Visningar
564
Senast: Snurrfian
·
Fordon Jag funderar på om jag egentligen inte borde ha en skåpbil? Jag kör ju så mycket foder och prylar hela tiden och med ett skåp får jag...
Svar
15
· Visningar
1 252
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Jag har en stor fluffig matta som tyvärr blivit pinkad på 😫 Den är även smutsig överlag. Den är alldeles för stor för tvättmaskinen och...
Svar
15
· Visningar
1 532
Senast: Seabaz
·
Fordon Om det i en vägbeskrivning står "kör genom rondellen", hur skulle ni tolka det? Jag tycker det är oklart, men tydligen självklart för...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 942
Senast: Korven
·
Mat Jag hittade det här ute i skogen idag? Varje liten 'blupp' är runt två-tre milimeter kanske. Vad kan det vara?
Svar
2
· Visningar
409
Senast: Sel
·
Kultur Själv skulle jag vilja se Terry Pratchetts cover på P.G. Woodhouse - Den oförliknelige Jeeves
Svar
7
· Visningar
407
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Hej! Någon kanske minns att jag skapade en tråd om vardagsstress i våras. Det har hänt mycket efter det och jag mår sämre och sämre...
Svar
15
· Visningar
1 052
Trädgård & Växter ...funkar det? Jag skulle vilja övervintra min nerium, bägarranka, chili och citrusväxt i förrådet, men det är oisolerat. Hur effektiv...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: SaraXX
·
Fordon Vi kommer förmodligen behöva en bil till. Men vi vet inte alls vad vi ska kolla efter! Våra krav: Låg bränsleförbrukning Liten och...
2
Svar
30
· Visningar
1 538
Senast: BornAgain
·
A
Hemmet Funderar på att köpa en elektrisk värmefilt eller bäddvärmare. Vilken är bäst för värme i en säng?
Svar
10
· Visningar
1 895
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag fick nyligen reda på att jag har komplex PTSD. Det är alltså saker som hänt mig under en längre tid som skapat mina problem som...
2
Svar
35
· Visningar
2 958
Kultur Har senaste veckorna tittat lite sporadiskt på Lilla huset på prärien. Lite överraskad över hur otäcka vissa avsnitt är. Minns det inte...
Svar
1
· Visningar
438
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp