Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag firar snart sista födelsedagen innan 40 och vill ha en riktigt kul dag. :bump: Men har både hjärnstillestånd och beslutsångest. Så...
Svar
17
· Visningar
1 300
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Hej Jag är helt ny på läppstift och har hittat tjusningen! Men har inte hittat något som sitter kvar i det dagliga livet. Gillar matta...
Svar
13
· Visningar
1 013
Senast: Bufera
·
Mat Som det ser ut nu så lagas det väldigt mycket mat här hemma medryckande grödde/mjölk/creme fraiche och skulle vilja hitta nya recept...
2
Svar
21
· Visningar
3 373
Senast: hastflicka
·
Mat Är det någon annan som brukar få beslutsångest i affären? Vad kan man göra förutom att skriva inköpslista och handla utefter den? Jag...
Svar
18
· Visningar
1 146
Senast: Lillefrun
·
Samhälle Då jag inte varit med yillräkligt länge för att termen fröken var standard vid kommunikation med en ogift kvinna så undrar jag när ordet...
2
Svar
27
· Visningar
2 038
Senast: Stinaelin
·
IT & mobiler Tack vare ett utmärkt tips från @Unafraid har jag börjat fundera på att installera en övervakningskamera i stallet, men ju mer jag...
Svar
10
· Visningar
1 600
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Jag har hittat jättefina tillfälliga tatueringar (såna där som man har vatten på och sitter på huden ett tag) på Etsy och blir sugen på...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 933
Svar
69
· Visningar
5 307
Senast: nullo-modo
·
Samhälle vem i hela friden ska man fråga om det är genomförbart? Jag har tre katter i från Ryssland som jag har möjlighet att få till...
Svar
11
· Visningar
1 435
Senast: cirkus
·
  • Låst
Relationer Hejja vad vi skriver :) ny tråd igen. S sa att jag var underbar igår, det var visserligen medans jag masserade hans vrister 😂 :D
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
210 268
Senast: Sezziyanen
·
Mat Hej! Jag vill få mer matidéer och tänkte om ni kunde vara till någon hjälp? I vår familj gillar vi allt från kött, kyckling och fisk...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: Araminta
·
Samhälle Det finns ett hus till salu här. En 80-tals villa. Kollar man på tomtkartan så ligger större delen av carport och uthus utanför den...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 148
Senast: em-pirre
·
Mat Har en rätt rejäl bit helstekt flankstek över från middagen igår.. Försöker nu hitta något bra recept som är lite allt i ett och går...
Svar
13
· Visningar
3 457
Hemmet Jag har ärvt ett jättefint fruktfat i porslin som jag hela livet trott gått i bruna toner. Nu när jag börjar diska av det inser jag att...
Svar
1
· Visningar
572
Senast: doppler
·
Kropp & Själ Ahora llevamos casi tres meses en España y he aprendido un poco de español. Que divertido. När ni är borta och har haft kul och trivts...
Svar
3
· Visningar
638
Senast: cirkus
·
Fordon Givetvis tändes ABS-lampan på bilens instrumentpanel idag.....plus att det står att bilen behöver "service"........:cautious: Någon som...
Svar
6
· Visningar
781
IT & mobiler Är det någon som vet nån bra app man kan använda för att få musik/ljud till ens ridvideos? Asså dvs inte där du själv spelar in ljud...
Svar
2
· Visningar
408
Kropp & Själ Anonymt nick. Vilka forum.finns det för hjälp med självskandende beteende? Jag behöver "prata" men ändå vara anonym Jag har en...
Svar
4
· Visningar
713
Senast: Okänd01
·
Kultur Hej! Här kommer nästa bokbingo :bump: För er som inte varit med tidigare så är detta en lek för att bredda vårt läsande och hitta...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
11 003
Senast: Brassneck
·
Hemmet Jag vet, en ganska onödig tråd, men here goes. Av olika anledningar behöver jag en ny vattenkokare. Den förra som var perfekt fick jag i...
Svar
19
· Visningar
666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp