Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Hej! Jag vill få mer matidéer och tänkte om ni kunde vara till någon hjälp? I vår familj gillar vi allt från kött, kyckling och fisk...
Svar
2
· Visningar
630
Senast: Araminta
·
Samhälle Det finns ett hus till salu här. En 80-tals villa. Kollar man på tomtkartan så ligger större delen av carport och uthus utanför den...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 153
Senast: em-pirre
·
Mat Har en rätt rejäl bit helstekt flankstek över från middagen igår.. Försöker nu hitta något bra recept som är lite allt i ett och går...
Svar
13
· Visningar
3 471
Hemmet Jag har ärvt ett jättefint fruktfat i porslin som jag hela livet trott gått i bruna toner. Nu när jag börjar diska av det inser jag att...
Svar
1
· Visningar
573
Senast: doppler
·
Kropp & Själ Ahora llevamos casi tres meses en España y he aprendido un poco de español. Que divertido. När ni är borta och har haft kul och trivts...
Svar
3
· Visningar
638
Senast: cirkus
·
Fordon Givetvis tändes ABS-lampan på bilens instrumentpanel idag.....plus att det står att bilen behöver "service"........:cautious: Någon som...
Svar
6
· Visningar
781
IT & mobiler Är det någon som vet nån bra app man kan använda för att få musik/ljud till ens ridvideos? Asså dvs inte där du själv spelar in ljud...
Svar
2
· Visningar
408
Kropp & Själ Anonymt nick. Vilka forum.finns det för hjälp med självskandende beteende? Jag behöver "prata" men ändå vara anonym Jag har en...
Svar
4
· Visningar
713
Senast: Okänd01
·
Kultur Hej! Här kommer nästa bokbingo :bump: För er som inte varit med tidigare så är detta en lek för att bredda vårt läsande och hitta...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
11 034
Senast: Brassneck
·
Hemmet Jag vet, en ganska onödig tråd, men here goes. Av olika anledningar behöver jag en ny vattenkokare. Den förra som var perfekt fick jag i...
Svar
19
· Visningar
666
Senast: Niyama
·
Tjatter Jag känner att jag vill ha en tråd för oss som älskar höst. Om jag inte är ensam ;) Hur ska ni njuta för att få ut så mycket som...
2
Svar
39
· Visningar
1 496
  • Låst
Samhälle Har sett nu och då hur Jordan Peterson används som exempel för allt som är dåligt i världen, framförallt på detta forum. Varför anses...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 114
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Yes där satt den efter mycket googling så vågade jag lägga upp nytt (kommer inte ihåg vilken stackars moderator som fick ändra sist :D...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
65 115
Senast: Tranan
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är arbetslös sen en månad tillbaka. Läser 60 hp miljöskydd på halvfart med A-kassa, men har bara fått beviljat halva...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 826
Senast: Hedinn
·
Tjatter Den förra tråden nådde 2000 inlägg, så nu är det dags för en ny tråd! En tråd där vi fokuserar på det positiva och bra som hänt under...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
44 738
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Min mamma har gått bort,och jag känner att jag behöver skriva av mig om detta. Mamma dog en mycket tragisk och ovärdig död,där hon satt...
14 15 16
Svar
300
· Visningar
23 625
Kultur Jag erkänner! Jag har inte sett en enda star wars-film. Men jag tänker att det börjar bli dags och skulle vilja dela upplevelsen med...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 783
Senast: SoffiProppi
·
Skola & Jobb Jag fick idag reda på att jobbet måste ha en skattesedel som visar hur mycket skatt som ska dras efter att jag flyttade till ny kommun...
2
Svar
23
· Visningar
1 827
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Vad ska man välja om man vill ha ett bra kosttillskott med vitaminer och mineraler? Jag är inte superbra på att näringsoptimera min kost...
Svar
10
· Visningar
1 089
Senast: Modest
·
Samhälle Svenskar som bryter mot gravfriden, hittar stort hål i båten. Bekräftade uppgifter om vapen som funnits på båten andra gånger. Vittne...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
11 326
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp