Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag börjar bli orolig över brorsan. Han brukar inte vara så jätteaktiv med mobilen dock... Men, grunden till oron... Han lånade en lite...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 736
Senast: Kilauea
·
Hemmet Mitt staket behöver tyvärr bytas ut senast nästa år. Jag vill ha ett så underhållsfritt som möjligt utan att det för den skull kostar...
Svar
12
· Visningar
1 263
Senast: Elendil
·
Kropp & Själ Jag ska operera gallan imorgon, det står i kallelsen att jag får dricka klara drycker, såsom vatten, te, kaffe, äppeljos och liknande...
Svar
2
· Visningar
553
Senast: Fille
·
Fritid Finns det något enkelt sätt att kolla när någon gifte sig?
Svar
2
· Visningar
573
Senast: sjoberga
·
  • Låst
Tjatter Jag håller på att frysa ihjäl och överväger att elda... :cautious:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 194
Senast: sjoberga
·
Svar
12
· Visningar
1 573
Senast: TygerTyger
·
Samhälle Tonåringen stod fullt synlig på busshållplatsen, bussen kom, och körde förbi. Hon ringde och var ledsen, nästa buss gick om två timmar...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 892
Senast: åke
·
Trädgård & Växter Jag köpte en paviljong till min lilla trädgård, ikeas Karlsö. Den har fått bra recensioner, så jag köpte. Men nu är det massa saker jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 115
Senast: Alexandra_W
·
Juridik & Ekonomi Jag har klantat mig och en faktura har gått till inkasso. Fick ett mail från företaget att spärren på mitt konto skulle hävas...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: machafuko
·
IT & mobiler Har tryckt på anmäl som spam men det gick inte att skriva någon kommentar till instagram. Vad exakt är syftet med att sno andras...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: Raderad medlem 68338
·
Tjatter Händer mycket med en när man passerat 50.. Värme vallningar, obstinat ( värre än nånsin) Kan inte valörer på mynt... Börjar likna...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: Trissa
·
Mat Jag startar härmed officiellt upp hjortronsäsongen 2020 med denna tråd. Den ser bra ut, riktigt bra. Gott om kart. Dagens...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Hej Är det nån som är bra på regler, det är så att jag varit hemma denna veckan pga förkylning. Ont i halsen huvet osv nu ringde...
Svar
9
· Visningar
1 213
Fordon Det är nyasfalterat på en väg i min närhet och det är utropstecken mitt på vägbanan lite här o där. Är på båda sidor åt vardera håll och...
Svar
5
· Visningar
1 027
Kropp & Själ Jag har försökt att leta inloggad i 1177 för att se vad jag har för blodgrupp, men jag kan inte se att det står där. Det kan ju vara...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 437
Senast: CarEr
·
IT & mobiler Jag behöver 2 spagettiburkar, men är låst med storleken. De bör vara 25-26 cm höga. Inte högre, då blir det för höga för lådan. Inte...
Svar
7
· Visningar
714
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Alltså med risk för att alla trådar hamnar om stilförändring. Jag tänkte unna mig att gå till en frisör men jag har ingen aning vad jag...
Svar
5
· Visningar
727
Senast: hastflicka
·
Hemmet Älskat mitt morgonkaffe innan jobbet men den där gnagande känslan av huruvida jag stängde av kaffebryggaren har fått mig att överge...
Svar
19
· Visningar
1 205
Senast: CarEr
·
Hemmet Jag har fått jättefina gamla lakan till baby som legat på en vind, länge. Trots tvätt i 90 grader och även testat tvätta med ättika i...
2
Svar
24
· Visningar
1 993
Senast: Monkie
·
Samhälle Blir väl intressant att se hur Skånetraffiken löser detta i höst när skolungdomarna börjar åka igen. De har ju dragit in turer på buss...
2
Svar
38
· Visningar
641
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp