Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Ska kapa ner en massa överblommade tistlar i morgon som jag naturligvis borde tagit bort för länge sedan. Ska även samla ihop det vita...
Svar
7
· Visningar
747
  • Låst
Kropp & Själ Jag har massa frågor om mat, relation till mat osv och även kring behandling för ätstörning/matrelaterad problematik, om nån har koll på...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
17 946
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Mitt barn ramlade med cykeln imorse och landade på hakan = ett antal stygn plus stripes. Han syddes vid 10-tiden imorse och såret blöder...
2
Svar
29
· Visningar
7 984
Kultur Hej har en fråga. Om vi säger att jag tar kort naket MEN täcker för brösten underlivet oo allt så man kanske bara ser former är det...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 122
Senast: gammalek
·
Hemmet Jag har nyligen fällt en enorm björk på min tomt,den var gammal och med röta i,fanns risk att den skulle falla ner över den lilla vägen...
2
Svar
30
· Visningar
1 846
Senast: tott
·
Samhälle När tänker samhället gå till botten med detta? När är det slut med saft o bulle
10 11 12
Svar
225
· Visningar
9 844
Senast: durachiny
·
Kropp & Själ Tycker själv mina ögonbryn är lite glesa och trött på att måla. Hur fungerar det när man färgar? Blir det bara färg på ljusa strån...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vi håller på att renovera ett av våra badrum (eller ja, hantverkarna gör det). Vi ska ha halvkaklat i en del av badrummet och sen hade...
Svar
7
· Visningar
1 090
Senast: MiaMia
·
Fordon I början av juni lämnade vi in bilen för att byta kompressorn till ACn. En liten ”privat” verkstad utförde jobbet. Men han lämnade ingen...
Svar
8
· Visningar
1 211
Senast: Anders
·
Kropp & Själ Jag tabbade mig rejält i helgen! Jag hade hyrt en skylift för att måla husets två gavlar, så det var lite tidspress att hinna med. En...
2
Svar
21
· Visningar
2 180
Senast: Cattis_E
·
Mat Jag älskar att gå ut i naturen och plocka lite av varje för att ta hem och safta,sylta, torka etc Har tidigare gjort förutom de...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
26 116
Kläder & Bli fin Har bestämt mig för att testa att köpa glasögon online men det finns ju så många butiker och jag kan inte hitta några tester vilken ska...
Svar
12
· Visningar
1 020
Senast: corzette
·
Relationer Jag har blivit tillfrågad av en vän att vara brudtärna och tvekar på om jag verkligen vill. Samtidigt har jag svårt att avgöra hur...
Svar
9
· Visningar
1 655
Senast: Voeux
·
Relationer Jag och sambon går i planerna att gifta oss men har lite juridiska frågor som jag hoppas någon kan svaret på :p Vi bor och äger ett hus...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: Human
·
Hemmet Jag fick mumin muggen jag nyligen beställt i dag, en av de som har en 75 års stämpel. Den är från förra året och på de andra jag har...
Svar
10
· Visningar
884
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Vad har ni för fobier? Nån mer som har talassofobi? Jag var ute och paddlade med familjen i söndags, och då gjorde en fobi sig påmind...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 590
Senast: Freazer
·
Hemmet Någon som har gjort det? Hur gjorde ni och vad kostade det? Vi kan inte göra några markarbeten själva tyvärr.
Svar
2
· Visningar
681
Senast: SaraMara
·
Mat Efter 10 år i arbetslivet har jag insett att jag inte kommer att bli en person som tar med lunchlåda. Jag är också för snål för att köpa...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 027
Senast: VLMF
·
Tjatter Nu börjar snart säsongen! Så nu är det dags för en tråd. Vad tror ni om SHL? Själv är ju mitt AIK fortfarande inte där....:down:
25 26 27
Svar
528
· Visningar
38 189
Senast: Seabaz
·
Kläder & Bli fin Jag har de senaste tre månaderna reklamerat tre par asics och skickat tillbaka två par som varit felsydda. De jag har reklamerat har...
Svar
19
· Visningar
1 216
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp