Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hej Är det nån som är bra på regler, det är så att jag varit hemma denna veckan pga förkylning. Ont i halsen huvet osv nu ringde...
Svar
9
· Visningar
1 213
Fordon Det är nyasfalterat på en väg i min närhet och det är utropstecken mitt på vägbanan lite här o där. Är på båda sidor åt vardera håll och...
Svar
5
· Visningar
1 028
Kropp & Själ Jag har försökt att leta inloggad i 1177 för att se vad jag har för blodgrupp, men jag kan inte se att det står där. Det kan ju vara...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 437
Senast: CarEr
·
IT & mobiler Jag behöver 2 spagettiburkar, men är låst med storleken. De bör vara 25-26 cm höga. Inte högre, då blir det för höga för lådan. Inte...
Svar
7
· Visningar
714
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Alltså med risk för att alla trådar hamnar om stilförändring. Jag tänkte unna mig att gå till en frisör men jag har ingen aning vad jag...
Svar
5
· Visningar
727
Senast: hastflicka
·
Hemmet Älskat mitt morgonkaffe innan jobbet men den där gnagande känslan av huruvida jag stängde av kaffebryggaren har fått mig att överge...
Svar
19
· Visningar
1 205
Senast: CarEr
·
Hemmet Jag har fått jättefina gamla lakan till baby som legat på en vind, länge. Trots tvätt i 90 grader och även testat tvätta med ättika i...
2
Svar
24
· Visningar
1 994
Senast: Monkie
·
Samhälle Blir väl intressant att se hur Skånetraffiken löser detta i höst när skolungdomarna börjar åka igen. De har ju dragit in turer på buss...
2
Svar
38
· Visningar
641
Senast: Thaliaste
·
Samhälle Såg precis den här dokumentären och jag tyckte den var väldigt bra. Att Munksjön är väldigt förorenad det visste jag, men jag visste...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 823
  • Omröstning
Samhälle Är ni beredda på kommande skattehöjningar pga Corona-åtgärderna? Hur mycket höjning räknar ni med, och i vilken form?
2
Svar
20
· Visningar
1 832
Senast: Brassneck
·
Juridik & Ekonomi Jag köpte en telefon från ett välkänt företag som jag beställt två telefoner ifrån vid tidigare tillfällen. Har varit supernöjd med både...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 029
Senast: hastflicka
·
Trädgård & Växter Hittade mindre trevlig överraskning när justerade min större kruka med blommor idag. Vällde fram svartmyror som bosatt sig i eller nära...
Svar
4
· Visningar
536
Senast: MayGrace
·
IT & mobiler Vilken modell är värt att köpa? Har ni någon själv och skulle ni rekommendera den? Ska användas i stall om det är av betydelse.
Svar
2
· Visningar
341
Senast: svea
·
Samhälle Först vill jag säga att det är ingen tråd där jag vill klaga på barn och deras lek. Jag förstår att barn leker och att de hörs. Jag är...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 202
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Mitt hår ser ut som Svinto, grått och burrigt. Jag skulle vilja lägga det ner prydligt och blankt. Tidigare hade jag det långt till...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 719
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Det var varit kämpigt länge. Första gången det rasade var i januari. Jag lyckades komma upp till ytan igen men inte mycket mer än så...
2
Svar
26
· Visningar
3 919
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Har en släkting som oroar sig för sitt minne och har gjort det en längre tid (minst ett år). Jag har så smått börjat undersöka var man...
Svar
17
· Visningar
1 213
Senast: skogaliten
·
Fritid Snart fyller jag 30 (:nailbiting:) och planerar att ha en fest i lokal. Vad är era tips för en lyckad fest? Vilka idéer har ni gällande...
Svar
1
· Visningar
465
Hemmet Vi har ett stort vardagsrum öppet till nock, ca 4,5 m. Takhöjd och en del av rummet förblir utan möbler pga stora glaspartier ut mot...
Svar
19
· Visningar
1 014
Senast: Reville
·
Mat Jag har fått ett par liter röda krusbär av grannen, men vad ska jag göra med dem? 🤔
Svar
11
· Visningar
1 228
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp