Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Jag har ärvt en hundförarväst av min svärfar som jag verkligen gillar. Den är praktisk med massa fickor och smidiga hakar att fästa...
Svar
2
· Visningar
499
Senast: MiaMia
·
Samhälle Med anledning av Coronaviruset som sprider sig ute i världen so kan man ju faktiskt ofrivilligt bli fast i karantän i minst 14 dagar…...
2
Svar
37
· Visningar
3 613
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Ska iväg på evenemang imorgon men kommer med största sannolikhet inte kunna gå pga nära anhörigs sjukdom. Har köpt till...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: nejlica
·
Relationer Osäker på både rubrik och prefix. Igår när jag tog bussen till grannbyn och snubben som gick på efter mig satte sig "bredvid" mig fast...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 099
Hemmet Undrar vad som har hänt med det :confused: ? Köptes begagnat för ca 1 år sedan. En guldpendyl är det, och alltså inte så jättegammal...
Svar
0
· Visningar
290
IT & mobiler Dottern ska som sagt till Australien i mars, har work-and-travelvisum som räcker ett år. Nu är vi osäkra på hur vi ska lösa...
Svar
15
· Visningar
1 459
Senast: Otherside
·
Skola & Jobb Jag ska börja jobba i oktober/november efter studier och vill teckna en privat inkomstförsäkring. Jag har haft en via facket, men det är...
Svar
14
· Visningar
916
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Jag har ett problem...jag måste få reda på vilka adresser jag bott på sen födsel till nu. Skatteverket kan ge mig från 990701 - till nu...
Svar
10
· Visningar
874
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Jag ska köpa ett par nya hörlurar till min svärmor. Jag använder bara Android och kan inget om IPhone, som hon har 😂 Har själv ett par...
Svar
3
· Visningar
223
Senast: superstar
·
Samhälle Vad räknas som medelinkomst idag? Vad räknas som hög & låg?
Svar
2
· Visningar
702
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Konstig fråga kanske, men jag håller på att bli tokig på att det är fakturor ”överallt” det är e-fakturor och autogiro hos banken, någon...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 095
Senast: sjoberga
·
Samhälle Hur länge får en förening spara adressuppgifter om en som gått ur föreningen (låtit bli att betala medlemsavgiften)?
2
Svar
29
· Visningar
1 693
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det här inlägget rör sig kanske främst till er som har någon typ av ångestproblematik och därför äter ångestdämpande mediciner...
2
Svar
35
· Visningar
2 094
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Alla har vi våra trix för att slappna av. Vilket är ditt?
2 3
Svar
49
· Visningar
2 512
Senast: Milosari
·
Samhälle Klappade mig själv på axeln för att jag blivit bättre på att hänga med, se på nyheterna och så.... och så är första nyheten att en...
2
Svar
27
· Visningar
1 795
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag och min pappa ska roadtrippa Mora - Örnsköldsvik onsdag-torsdag, vilket ska bli kul! Jag har varit där bara en gång tidigare, som...
Svar
18
· Visningar
745
Senast: Parat
·
Kropp & Själ Sonen på snart 4 år har haft över 40 graders feber i 5 dygn och idag var vi på vårdcentralen för en liten koll. Läkaren hittade inget...
Svar
12
· Visningar
1 271
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Jag har en nära anhörig som har cancer som hen kommer att dö av. Hen har varit dålig sedan knappt ett år tillbaka, hen lever på övertid...
Svar
10
· Visningar
1 646
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 301
  • Låst
Tjatter Dags för ny tråd då den gamla passerat 2000 inlägg och 100 sidor. :D Själv är jag på jobb och försöker att inte blåsa bort. Kontoret är...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
81 373
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • Vinterföräldrar 22/23

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp