Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag vill dissa fil. Alltså vad har hänt med fil? Jag har provat olika sorter, men tycker ingen smakar som de gjorde förr? Syrligt och...
2
Svar
35
· Visningar
1 902
Hemmet Är det någon som har flyttat ett hus? Hur gick det? Vad kostade det? Jag har sett uppgifter på runt 300 000 kronor från firmor som utför...
Svar
9
· Visningar
894
Senast: Tarnin
·
Kläder & Bli fin Jag är sugen på att skaffa en termokjol för kyliga dagar. Men hur funkar de att cykla med, tänker att de kanske är för tighta så det...
Svar
8
· Visningar
879
Senast: 95johsv
·
Kultur Har ni svårt att se vissa skådespelare i nya roller? Jag kan ibland inte låta bli att förknippa en viss skådespelare med vad jag sett...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 239
Mat Min depression blir bara värre och värre. Nu spenderar jag många av dagarna liggandes i sängen utan att ta mig upp. Har ingen ork alls...
2
Svar
34
· Visningar
3 746
Senast: lingonben
·
Samhälle Hur har ni det i ovädret? Här gick precis strömmen.😫
20 21 22
Svar
436
· Visningar
21 264
Senast: kolblakkur
·
Samhälle https://sverigesradio.se/avsnitt/1445915 Diskussion i filosofiska rummet om hur kvinnor formar akademin. Skillnaden mellan kvinnor och...
Svar
1
· Visningar
387
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Är det någon här som gått till eller är livscoach? Eller några tankar om ämnet? Jag är så sugen på att utbilda mig till det men vill...
Svar
19
· Visningar
1 603
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Den finns inte enligt svenska Wikipedia. Tankarna snurrar, jag fick min boendestödjare eld o lågor för min idé. Hon har en masters i...
Svar
13
· Visningar
1 295
Senast: Liran
·
Kläder & Bli fin Många gånger har jag funderat på det här med berlock-armband; att köpa en länk och sen vid speciella tillfällen bygga på med en ny...
2
Svar
34
· Visningar
2 300
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag har under en längre tid (ca 3 veckor) mått riktigt illa om nätterna. I första veckan kunde jag få attacker lite titt som tätt under...
Svar
6
· Visningar
39 242
Kultur Jag inser att det här kan vara ett ganska laddat ämne och lite av en kontroversiell åsikt från min sida, framförallt med tanke på...
2
Svar
35
· Visningar
2 648
Kropp & Själ Läste i flera trådar om folk som har boendestöd vad är det? När får man det?
Svar
15
· Visningar
970
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Någon som testat de där ekologiska bindorna? Är de lika bra som "vanliga"? Vanliga bindor innehåller ju egentligen enbart plaster...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 282
Senast: Pilot
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av kvalitet på dessa? Tänker då på standardstorleken där man får 10 st för 169 kr. Generellt när det...
Svar
12
· Visningar
1 508
Senast: Nizhoni
·
Kropp & Själ Jag har i många år mått dåligt över att jag sitter så mycket vid datorn. Vet inte varför egentligen, så mycket annat "man borde göra"...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 515
Senast: Lillefrun
·
Samhälle Idag när jag var ute med min hund i skogen snubblade hon över en rostig gammal taggtråd som låg böjd på marken mellan två gamla pålar...
Svar
12
· Visningar
2 014
Senast: Bapelsin
·
IT & mobiler Har märkt att hemsidor som tidigare varit normala nu står det inte säker och de verkar sakna https före www? Sidor jag tidigare handlat...
Svar
4
· Visningar
667
Senast: turvallisuus
·
Hemmet Pga en vattenläcka ska vi med tiden renovera i hallen, tapeten har blivit ful och gipsskivorna kommer nog behöva bytas de också. Jag är...
Svar
1
· Visningar
505
Senast: tanten
·
Kläder & Bli fin Mina högt älskade gummistövlar av hög kvalité börjar tyvärr ge upp efter många års trogen tjänst. Nu behöver jag se mig om efter ett...
2
Svar
37
· Visningar
2 756
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp