Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Jag vet ju att det är några här som håller på med bullet journaling. Är det någon som har en book journal också, eller något liknande...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: majola
·
Skola & Jobb Vilka yrken tror ni att det kommer att finnas brist på på arbetskraft inom och vilka yrken tror ni det kommer att vara svårt att få...
Svar
1
· Visningar
363
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Hur sopsorterar man en jacka? Jag har en jacka som måste slängas med det är ju dragkedja i metall och tryckknappar i metall på den.
Svar
15
· Visningar
1 827
Senast: MiniLi
·
Tjatter Välkommen till ännu en ulvlek! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det är en lek! - Hintar...
51 52 53
Svar
1 045
· Visningar
29 268
Samhälle Den som vill kan från och med nu följa nyheterna gratis om man reggar sig på DNs sida. "Användare som registrerar sig här får en...
Svar
1
· Visningar
544
Senast: svea
·
Fordon Jag har köpt en ny bil och urtaget passar inte till min transport. Var på Biltema igår för att köpa en adapter men de hade ingen som...
2
Svar
21
· Visningar
2 127
IT & mobiler Jag ska av vissa orsaker skapa en vlog (ointressant varför) som ska köra ca 6 avsnitt ungefär 30 minuter. Är det någon som har vloggat...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: MJLee
·
Fordon Någon som på rak arm kan säga vad det beror på enbart genom att lyssna, och är det bara att byta hela kopplingen om det kommer missljud...
Svar
8
· Visningar
857
Senast: Milosari
·
Samhälle https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/2GlryG/philip-28-folk-haller-for-munnen-nar-man-gar-forbi...
10 11 12
Svar
232
· Visningar
9 764
Senast: Cafer
·
Skola & Jobb Jag jobbar på Ica- butik, är det någon som har koll på vad som är sagt ang Covid och karens hos butikspersonalen? Och hur gör ni...
Svar
5
· Visningar
810
Senast: voltis
·
P
Kläder & Bli fin Vad skulle ni kalla denna färg? Jag tycker den är en blandning av korallrosa och gammelrosa, men har inget bra namn på den färgen. Någon...
Svar
12
· Visningar
1 213
Senast: Anna
·
Samhälle Någon som sett Dokument utifrån: "Grisarnas hemliga liv" på SVT? Vad tyckte ni, sevärd?
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 102
Senast: Wingates
·
Relationer Ska på begravning på fredag och undrar lite vad etiketten säger om placering i kyrkan och vid efterföljande minnesstund. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 918
Senast: iNHALE
·
Trädgård & Växter Har ni några rekommendationer? Maken vill ju odla men det faller oftast på att det blir ett sisyfosarbete att bereda jorden mellan alla...
Svar
7
· Visningar
1 016
Senast: Chili
·
Hemmet Kan detta vara mögel? Endast på denna kortsida i badrummet (duschutrymmet)
2
Svar
26
· Visningar
2 598
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni stress? Klarar ni av stress? Jag märker att jag inte längre kan hantera stress. Det går överstyr. Blir arg, pulsen går...
Svar
16
· Visningar
1 449
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag märkte härom kvällen att jag tydligen har lagt på mig rätt rejält, då arbetsbyxorna (som jag tidigare behövt ha ett skärp för att...
2
Svar
38
· Visningar
3 842
Senast: Otherside
·
Kultur Kollar reprisen av första avsnittet nu. Nån mer som följer programmet? Tankar, kommentarer? Kul att de har ett samkönat danspar. 🕺🕺...
Svar
1
· Visningar
424
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Hur länge kan man gå med svullna ben innan det blir farligt? Vet inte varför jag fått det nu plötsligt efter en lång tid med hosta ...
Svar
11
· Visningar
1 042
Senast: ameo
·
Trädgård & Växter Håller på att förodla småplantor av allt möjligt, som vanligt för att ha i växthuset framöver. Det gör jag inomhus med växtlampor och...
2
Svar
28
· Visningar
2 064
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp