Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Med tanke på "Visste du att"-tråden tänkte jag att jag startar denna tråd om det är något man "alltid undrat varför"? Och kanske vi kan...
Svar
9
· Visningar
1 578
Senast: Pancakes
·
Skola & Jobb Behöver Bukepedia, jag har en orolig kollega som undrar om hen får ta semester de 25% som hen jobbar och är sjukskriven på 75%? Är det...
Svar
2
· Visningar
628
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Vad betyder...... Sf. Cyl. Ax Add. Pr. B Vad står det för när man gjort synundersökning?
Svar
1
· Visningar
321
Senast: Cha9
·
Samhälle Det är Inte säkert att Adaktusson skrämde bort så många för Ebba gick ju ut och sade tydligt att Kd står bakom svensk abortlag. Jag...
51 52 53
Svar
1 051
· Visningar
54 069
Senast: Whirlie
·
Svar
116
· Visningar
8 825
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Finns de någon vänlig själ, som vet hur man höjer volymen på samtalen? Jag hittar ingen volymknapp * Jenny*
Svar
4
· Visningar
496
Senast: kamomillo
·
Fritid Vi har aldrig åkt utomlands över jul eller nyår, men är sugen! Sambon o jag fyller båda 40 och barnet 10 i nov/dec så det vore ju en...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 757
Senast: hastflicka
·
Hemmet Jag letar efter 6st dynor till utemöbler, i vitt eller ljus beige men får absolut inte gå över till en "gul gräddig" nyans. Pris...
Svar
14
· Visningar
1 889
Senast: Hyacinth
·
P
IT & mobiler Alltså, hur fungerar det egentligen? Självklart vet jag hur en spelar, men jag undrar mer statistiskt. Finns det olika nivåer eller...
Svar
0
· Visningar
661
Senast: prallan
·
Mat ... med låg ljudnivå, så man kan sitta med ett bord emellan sig och fortfarande höra varandra :cautious: Det ska gå att ta sig till...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: mamman
·
Samhälle Kort fråga. Hur lång väntetid är det på att få ett pass nu. Dvs från ansökan tills jag har det i handen?
Svar
17
· Visningar
993
Senast: Elo
·
Samhälle Det har ju dykt upp en hel del trådar om det här med att inte skaffa eller skaffa barn. Så jag tyckte att det vore intressant att få...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
30 467
Senast: Mineur
·
Relationer Hur hittar man barnfria singelvänner som är 30+? Tidigare hade jag många vänner men nu har de fått barn och jag märker att jag inte får...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 226
Senast: _Taggis_
·
Relationer Den enda anledningen som kan få mig att tveka och fundera över att skaffa barn är min egen ålderdom. Dvs vem som tar hand om mig när jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 463
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Jag skelade kraftigt när jag var liten och hade lapp för ögat mellan två och sex års ålder. Skelningen blev tillräckligt bra för att...
2
Svar
28
· Visningar
4 073
Senast: Lager
·
IT & mobiler Min strömbrytare/dimmer har slutat fungera. Jag har googlat mig till att det finns en säkring i den som antagligen måste bytas. En...
Svar
5
· Visningar
1 846
Senast: Åsa A
·
Tjatter Hänger på trenden och undrar om det finns intresse för en träff i Örebro ?
Svar
8
· Visningar
722
Senast: Sonic76
·
Juridik & Ekonomi Står sedan många år i bostadskö hos ett antal bostadsföretag och hyresvärdar och får regelbundet erbjudanden. Har dock inte gjort...
Svar
4
· Visningar
1 848
Senast: honung
·
Juridik & Ekonomi Får hyresvärd neka uthyrning av garageplats i andra hand? Frågade vår hyresvärd som svarade ”vi vill inte att man hyr ut garageplats i...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 874
Senast: Hoarfrost
·
Hemmet Jag funderar på en sak, varför väljer folk att bo i radhus? Inte kritik utan en ärlig undran, varför väljer man att ha folk så tätt...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 489
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp