Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Tips om blommor som återkommer år efter år som passar rabatt i morgon/förmiddagssol? 😊
Svar
17
· Visningar
1 955
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej. Jag har slutat tvärt med cymbalta 60 mg. Min läkare så att det är inga problem alls men läser överallt att man försiktigt ska...
Svar
4
· Visningar
2 823
Senast: tuaphua
·
Tjatter Varje år kring sommaren börjar samma diskussion på de internationella storföretagen, svenskar är ju aldrig anträffbara!! Det är ju minst...
36 37 38
Svar
746
· Visningar
26 543
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Är det någon mer än jag som märkt att Google Chrome börjat föreslå saker jag sökt efter på senaste, istället för mina mest besökta...
Svar
9
· Visningar
1 086
Senast: kit
·
Kropp & Själ Hej jag behöver hjälp! Jag har börjat träna min ponny mer intensivt genom att vi går ut och joggar. Men jag har ett stort problem. Jag...
Svar
16
· Visningar
1 245
Senast: Twihard
·
Samhälle Någon som vet vad som händer? Karin och August (bara för att ha namn) har levt tillsammans som sambos i 25 års tid. August flyttade...
Svar
15
· Visningar
1 759
Tjatter Med tanke på "Visste du att"-tråden tänkte jag att jag startar denna tråd om det är något man "alltid undrat varför"? Och kanske vi kan...
Svar
9
· Visningar
1 575
Senast: Pancakes
·
Skola & Jobb Behöver Bukepedia, jag har en orolig kollega som undrar om hen får ta semester de 25% som hen jobbar och är sjukskriven på 75%? Är det...
Svar
2
· Visningar
625
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Vad betyder...... Sf. Cyl. Ax Add. Pr. B Vad står det för när man gjort synundersökning?
Svar
1
· Visningar
321
Senast: Cha9
·
Samhälle Det är Inte säkert att Adaktusson skrämde bort så många för Ebba gick ju ut och sade tydligt att Kd står bakom svensk abortlag. Jag...
51 52 53
Svar
1 051
· Visningar
53 908
Senast: Whirlie
·
Svar
116
· Visningar
8 814
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Finns de någon vänlig själ, som vet hur man höjer volymen på samtalen? Jag hittar ingen volymknapp * Jenny*
Svar
4
· Visningar
495
Senast: kamomillo
·
Fritid Vi har aldrig åkt utomlands över jul eller nyår, men är sugen! Sambon o jag fyller båda 40 och barnet 10 i nov/dec så det vore ju en...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 752
Senast: hastflicka
·
Hemmet Jag letar efter 6st dynor till utemöbler, i vitt eller ljus beige men får absolut inte gå över till en "gul gräddig" nyans. Pris...
Svar
14
· Visningar
1 889
Senast: Hyacinth
·
P
IT & mobiler Alltså, hur fungerar det egentligen? Självklart vet jag hur en spelar, men jag undrar mer statistiskt. Finns det olika nivåer eller...
Svar
0
· Visningar
660
Senast: prallan
·
Mat ... med låg ljudnivå, så man kan sitta med ett bord emellan sig och fortfarande höra varandra :cautious: Det ska gå att ta sig till...
Svar
2
· Visningar
541
Senast: mamman
·
Samhälle Kort fråga. Hur lång väntetid är det på att få ett pass nu. Dvs från ansökan tills jag har det i handen?
Svar
17
· Visningar
991
Senast: Elo
·
Samhälle Det har ju dykt upp en hel del trådar om det här med att inte skaffa eller skaffa barn. Så jag tyckte att det vore intressant att få...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
30 409
Senast: Mineur
·
Relationer Hur hittar man barnfria singelvänner som är 30+? Tidigare hade jag många vänner men nu har de fått barn och jag märker att jag inte får...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 217
Senast: _Taggis_
·
Relationer Den enda anledningen som kan få mig att tveka och fundera över att skaffa barn är min egen ålderdom. Dvs vem som tar hand om mig när jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 459
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp