Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag ska ha en dag i Örebro med min mamma på fredag och tänkte höra om ni har några bra lunchtips, allt är välkommet men gärna...
Svar
16
· Visningar
975
Senast: cambodia
·
  • Omröstning
Tjatter Efter att ha fått en ny kollega som inte heller äter mellanmål, vilket innebär att jag fortfarande är den enda på kontoret som äter...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
10 428
Senast: Nevermind
·
  • Låst
Tjatter Jag Planerar min resa till spanien nästa vecka, men vet inte vad jag ska göra där nu när jag ska åka.
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
110 777
Hemmet Atanen sjunger på sista versen...har gjort det länge...... Nu har altanens bortmontering påbörjats. Då funderar jag på att ändra räcket...
Svar
16
· Visningar
1 773
Senast: Kaki
·
Skola & Jobb Jag har stött på ett problem i mitt studerande som jag inte riktigt vet vad jag ska göra åt. Jag vänder mig därför till det allvetande...
Svar
13
· Visningar
1 170
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Inser att jag har svårt för att komma ner i återhämtande viloläge i vaket tillstånd. Har egentligen både tid och möjligheter att...
Svar
5
· Visningar
840
Senast: ameo
·
Fritid Den hett efterlängtade resan är i planeringsstadiet:). Dottern på drygt 5,5 år och jag (troligtvis bara vi två då det ser ut som om...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: nickan1
·
Kläder & Bli fin Ber om ursäkt för märklig titel... :) Med åren och lite viktuppgång (speciellt kring rumpa/höfter) tycker jag att det är svårt att...
Svar
12
· Visningar
1 569
Senast: MiaMia
·
Mat Jag håller på att planera konferens för jobbet (20 personer) efter sommaren, och behöver tips på bra restauranger för middag. :) Vi...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: yamyam
·
Kropp & Själ Dagens fundering 😀 De flesta som hanterat häst har väl fått sig en kyss av elstaketet. Även jag men det är flera år sen sist, tills...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Snubbelfot
·
Skola & Jobb Jag har precis begått en dundertabbe på mitt nya jobb. Har meddelat ansvarig och sitter nu på kontoret med en klump i magen och hoppas...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
16 196
Senast: Asko
·
Hemmet Jag har nyss googlat lite själv, men vill höra här om det finns fler tips/vilka tips som fungerar bra. Jag har eventuellt en lägenhet...
Svar
11
· Visningar
2 851
Senast: Takire
·
Samhälle "– Enligt skollagen ska rektorn leda skolverksamheten och lagen säger att det måste vara en icke-konfessionell verksamhet. Vårt uppdrag...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
13 719
Senast: Pancakes
·
Samhälle https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1026574?programid=909&fbclid=IwAR2D5Z6GYDDyhShKWUZ1epNeSXyZcWtYvzthaeIIwbISuNeDkEJcl6xeM9w Tips...
Svar
0
· Visningar
614
Senast: Lager
·
Juridik & Ekonomi Jag fick en faktura på min husförsäkring för ett tag sedan. Samtidigt bytte de ombud, och när hon tittade över min försäkring upptäckte...
2
Svar
29
· Visningar
11 826
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Jag äger en bostadsrätt och nyligen har föreningen gått ut med att ett stambyte kommer behövas. Styrelsen har uppgett att de under 2019...
Svar
10
· Visningar
3 588
Senast: Görel
·
Fordon Kort fråga - någon här som leasar bil istället för att köpa? Bra eller dålig idé...?
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 334
R
Kropp & Själ Ska man ta bort den där lilla pytteloggan som sitter på glaset på solglasögonen eller ska man lämna den kvar? Verkar bökigt att ta bort...
2
Svar
29
· Visningar
4 798
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Det pratas mycket om vilka bra verktyg personlighetstesterna är för företag som rekryterar. Jag undrar om någon har lyckats använda sin...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: A_NN_A
·
  • Låst
Kropp & Själ Ny tråd! Tjoho! :banana: I Bukes mest peppande tråd fortsätter vi att prata om allt från yoga och power walks till löpning och...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
91 520
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp