Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hur mycket betyder det sociala för sociala människor ? Om man som ett par bor tillsammans och den ena avskyr att träffa människor i...
2
Svar
29
· Visningar
2 177
Senast: Vallmo
·
Äldre Jag ska ta med mig sonen till Göteborg och tänkte äta ute där med honom så jag behöver tips på ett ställe att äta, som både är rimligt...
2
Svar
25
· Visningar
1 292
Senast: Ramona
·
Äldre Hej allihopa! Då jag fick suverän hjälp att hitta en gammal svensk film försöker jag nu med en gammal barn/ungdomsbok. Den har tidigare...
Svar
5
· Visningar
567
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Det är såhär att ungefär var 3:e gång jag har min mens så är den vanlig första veckan vanlig. sen när den egentligen ska ta slut så blir...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: em-pirre
·
Äldre Nu hoppas jag att bukes samlade filmexpertis ska kunna hjälpa mig! Det är dock oerhört knapphändig information... För typ 15 år sen...
Svar
1
· Visningar
493
Senast: Koltrast
·
Skola & Jobb Råkade i ett anfall av jobb- och inkomstrelaterad ångest börja skicka jobbansökningar och fick tips om en reklambyrå som sökte...
Svar
1
· Visningar
568
Senast: warg
·
Relationer hejsan jag vet att det finns en hel del trådar om svartsjuka pojkvänner / flickvänner men jag känner mig så ångest fylld och taskigt på...
2
Svar
20
· Visningar
2 851
Senast: Ullmerkott
·
Äldre Jag hamnade i en situationen igår där jag inte riktigt vet vad som var rätt och tänkte det skulle vara intressant att få lite objektiv...
2
Svar
35
· Visningar
2 748
Äldre Det börjar äntligen bli cykelvänligt! Jag slänger gärna upp min telefon i en liten väska på styret, ni vet varianten med ett...
Svar
17
· Visningar
688
Senast: gul_zebra
·
Äldre Nu verkar det som om notan för Syrienäventyret landat i Moskva, eller så har man upptäckt hur den sittande regeringen verkligen sitter......
Svar
12
· Visningar
532
Relationer Ni som lever i en relation. Hur fungerar de med "rester" i kylen. Blir nämligen snart tokig på min man. Han äter ju upp allt för mig...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 094
Senast: As_Vegas
·
Kropp & Själ Det håller på och dunkar i mitt öra, det gör det ibland men sällan. Vet någon vad det kan bero på och hur man blir av med det? Är inte...
Svar
0
· Visningar
1 348
Skola & Jobb Är det någon som har erfarenhet av det? Eller, för all del, input ändå. Jag var på intervju hos ett företag innan helgen, och det lät...
Svar
15
· Visningar
881
Senast: TinkerBell
·
Hemmet Vi är småbarnsfamilj och har ett låst medicinskåp och har nu även skaffat en låda för bandage, plåster och dylikt som inte behöver låsas...
Svar
17
· Visningar
2 417
Skola & Jobb Jag gissar på att det finns mängder av liknande trådar men jag sökte lite snabbt men hittade inget bra svar på det jag "söker" Så här...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Jenka
·
Kropp & Själ kan tillägga att jag försökt ringa läkare, men finns aldrig lediga tider. Orkar inte med akuten, får i alla fall bara...
2
Svar
37
· Visningar
3 126
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hej! Jag är en person som har väldigt svårt att hitta inspiration och motivation att göra saker. Jag har massor med saker jag vill göra...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: Maoam
·
Skola & Jobb Hur tänker ni här? Jag håller på med att söka jobb eftersom jag är färdig till våren. Har varit på en hel del intervjuer och blivit...
Svar
8
· Visningar
978
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ I är det tredje dagen med konstiga och väldigt jobbiga symptom. Jag har grotesk huvudvärk som knappt går att lindra, magont, gaser...
2
Svar
36
· Visningar
6 375
Senast: Hyacinth
·
Skola & Jobb Ja imorgon öppnar äntligen anmälningen till HT. Så jag tänkte det vore roligt att höra vad ni ska söka för program till hösten? :D:d...
Svar
0
· Visningar
472
Senast: canine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp