Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har ni en inredningsstil och i så fall - vet ni vilken? :confused: Det är så omysigt hemma hos oss, men jag vet liksom inte vad jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 883
Senast: Gabbi
·
Äldre Hej!! Ska flytta till Mora om en månad och undrar såklart vilka buke-människor som finns i krokarna? Jag har noll koll på området och...
2
Svar
28
· Visningar
2 728
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Jag är sedan ett antal månader deltidssjukskriven 25% p g a min MS. Om jag nu skulle bli "vanligt" sjuk i influensa, ryggskott eller...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: Catsu
·
Äldre Känns passande när det snart är påsk :D *Så, vilket godis gillar ni? *Något ni absolut inte äter? *Äter ni godis överhuvudtaget, eller...
2
Svar
35
· Visningar
2 060
Senast: Modig_Korn
·
IT & mobiler ... hur gör man det?:confused::confused::confused: Min kalender-app startar inte när jag klickar på den. Så jag tänte testa att...
Svar
3
· Visningar
512
Senast: Tarnin
·
Äldre Jag såg en film på netflix för ett bra tag sen och vill gärna se den igen men kommer inte på vad den heter! Och jag har googlat mig blå...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: moster
·
Äldre Jag är kvinna och jag har en far. Min far föraktar kvinnor. Trots det tycker han om mig och respekterar mig i någon mån. Hur går det...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
10 782
Senast: Borttaget konto
·
Äldre Min bil krånglar och "ingen" vet vad som är fel. Om det är en slump eller inte vet jag inte men det har varit blött väder när det har...
Svar
12
· Visningar
703
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Ja, jag vet att jag är tjatig och inte alltid lever som jag lär, men jag rekommenderar verkligen alla som inte sett Sockerfilmen att...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
13 302
Senast: Dentaku
·
Hemmet Huset vi tittar på just nu ligger på ett toppenställe, 100 meter från vattnet i ett lugnt och uppvuxet villakvarter. Priset är bra, och...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 941
Kropp & Själ Talande att telefonen ville rätta "aptit" till "sprit" i rubriken? :D Jag är riktigt jäkla sjuk. Influensa med allt vad det innebär i...
2
Svar
26
· Visningar
1 589
Senast: Mammas
·
Fritid BOK! Hur skulle första meningen vara?! :banana:
2 3
Svar
56
· Visningar
3 393
Senast: Koltrast
·
Kropp & Själ Hur mycket betyder det sociala för sociala människor ? Om man som ett par bor tillsammans och den ena avskyr att träffa människor i...
2
Svar
29
· Visningar
2 177
Senast: Vallmo
·
Äldre Jag ska ta med mig sonen till Göteborg och tänkte äta ute där med honom så jag behöver tips på ett ställe att äta, som både är rimligt...
2
Svar
25
· Visningar
1 292
Senast: Ramona
·
Äldre Hej allihopa! Då jag fick suverän hjälp att hitta en gammal svensk film försöker jag nu med en gammal barn/ungdomsbok. Den har tidigare...
Svar
5
· Visningar
567
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Det är såhär att ungefär var 3:e gång jag har min mens så är den vanlig första veckan vanlig. sen när den egentligen ska ta slut så blir...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: em-pirre
·
Äldre Nu hoppas jag att bukes samlade filmexpertis ska kunna hjälpa mig! Det är dock oerhört knapphändig information... För typ 15 år sen...
Svar
1
· Visningar
493
Senast: Koltrast
·
Skola & Jobb Råkade i ett anfall av jobb- och inkomstrelaterad ångest börja skicka jobbansökningar och fick tips om en reklambyrå som sökte...
Svar
1
· Visningar
568
Senast: warg
·
Relationer hejsan jag vet att det finns en hel del trådar om svartsjuka pojkvänner / flickvänner men jag känner mig så ångest fylld och taskigt på...
2
Svar
20
· Visningar
2 850
Senast: Ullmerkott
·
Äldre Jag hamnade i en situationen igår där jag inte riktigt vet vad som var rätt och tänkte det skulle vara intressant att få lite objektiv...
2
Svar
35
· Visningar
2 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp