Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Ja, vi vet ju alla att "som ett brev på posten" inte har samma innebörd längre men det senaste har jag upplevt ett nytt fenomen. De... 22 23 24
Svar
463
· Visningar
38 659
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Om man lägger till en kontakt i exempelvis sin favoritlista på Skype får ju den personen ett meddelande om att person X har lagt till...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: Hermelin
·
Samhälle Enigt flera rykten så kommer restriktionerna att tas bort den 9 februari:banana::banana::banana: Vad ska ni göra då? (själv ska jag... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
29 272
Senast: Enya
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 221
Senast: Lingon
·
Hemmet Jag är väldigt sugen på att måla om i vår hall. Just nu sitter en asful beige tapet med gräsligt mönster, se bild 🤮 Hallen är ganska... 2
Svar
39
· Visningar
2 805
Senast: Mirre
·
Samhälle Jag har bokat tid och lämnar nu på onsdag på Odenplan, hur många hänger på och lämnar blod före jul? 😃 3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 788
Senast: sthu
·
IT & mobiler Sonen, som idag är 11 år, vill lära sig att spela piano. Jag har sett att det finns en uppsjö av appar för ändamålet. Men vilka är bra...
Svar
3
· Visningar
413
Senast: Nahar
·
Juridik & Ekonomi Är det någon här som levt genom en skuldsanering och kommit ut på andra sidan? Vill gärna veta allt, hur lång tid tog ansökan osv...
Svar
13
· Visningar
2 543
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Hur ska man tänka vid gymnasieval egentligen? Innan har det varit självklart att söka till ridgymnasium, men nu vet jag inte riktigt... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 261
Senast: Twihard
·
Fordon Jag har aldrig haft nån bil som är i bruk, men har ju förstått att det är därför jag levt billigt hittills också ;). Vad kostar det att... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 908
Senast: Takire
·
Fritid Ni som har erfarenhet av hund och även vargobservationer, hur kan man avgöra om det är en hund eller varg (om man ser på lite håll så... 2
Svar
37
· Visningar
2 610
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Jag har haft en utmattning rätt nyligen. Jag mår bättre och bättre och har börjat hitta sätt att hantera stressen som utlöste det hela...
Svar
6
· Visningar
1 186
Senast: Jojo
·
Fordon Jag går i bilköpartankar och tänkte att Buke kunde ha bra input i frågan eftersom vi är en hop folk med skrymmande hobbies ;) På min...
Svar
5
· Visningar
949
Senast: turbofling
·
IT & mobiler Min mamma hade en FM radio i sin förra mobil och vill ha en i sin Samsung också. Hon vill kunna lyssna på radio offline. Någon som har...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: Sassy
·
Relationer Hej alla! Har lite funderingar kring detta med tatueringar... Jag har en nära vän som i dagarna fyllde 40. Hon tog den stora dagen ära... 7 8 9
Svar
176
· Visningar
10 634
Senast: Frost116
·
Kropp & Själ När jag var liten var jag väldigt blyg (och hade odiagnostiserad autism) och pratade bara med familj och nära vänner. Jag hade svårt att... 2
Svar
38
· Visningar
3 314
Senast: Frost116
·
Samhälle Ponera att man ska på semester och bo på ett rätt hyfsat hotell i fem dagar. Det vill säga inte ett flashigt hotell men ändå ett par...
Svar
16
· Visningar
2 788
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Finns det något uttryck som motsvarar ordet Brasklapp på engelska? Det enda jag kan komma på är reservation en det kanske finns något... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 106
Senast: Zpunk
·
Kropp & Själ Okej här kommer en tråd jag aldrig trodde jag skulle skriva... Jag är 34 år och har alltid haft dåligt minne. Nu pratar vi alltså om... 2 3
Svar
54
· Visningar
7 925
Senast: ufot
·
Hemmet Det var lite snack om detta i nån annan tråd. Visa din röra, dina skrynkliga gardiner, odiskade disk och högar med osorterade papper... 15 16 17
Svar
332
· Visningar
24 930
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka