Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

V
Gravid - 1år Hade BF igår, och ingen bäbis har det kommit. Som de flesta förutspådde så ser det ut som att jag kommer att få gå över tiden ett par...
17 18 19
Svar
362
· Visningar
23 594
Senast: Emor
·
Gravid - 1år En jättebra dokumentär, sänds äntligen igen idag kl 14.25 på 4an! :bump::banana:
Svar
3
· Visningar
1 254
Gravid - 1år I vilken vecka kunde ni känna bebisen i magen? Jag är i vecka 17 och har inte kännt något än :mad:
2
Svar
38
· Visningar
4 478
S
Gravid - 1år Hej! Jag upptäckte i söndags att jag har mjölk i mina bröst. Om jag klämmer på dem kommer det ut några droppar med vit vätska (kommer...
Svar
4
· Visningar
2 704
B
Gravid - 1år Ni som redan har barn/ är gravida, när visste ni att ni var redo att skaffa barn? Eller var det något som bara hände av "misstag" som en...
2
Svar
34
· Visningar
2 216
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Är höggravid med beräknad BF på onsdag den 19 Mars. Idag när jag torkade mig efter kvällen toabesök (en av många kissturer) Så kände jag...
2
Svar
21
· Visningar
5 124
Senast: Spirit
·
Gravid - 1år Våran bebis ratar nappen, suger mer än gärna på sin tumme. Någon fler som gör det ? Eller nappen går bra i 2 minuter, sen spottar hon ut...
Svar
18
· Visningar
1 535
Senast: Flori
·
H
Gravid - 1år Tänkte om man kan gå ner och jobba lite mindre samtidigt som man får havandeskapspenning eller måste man sluta jobba helt?
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Var kan jag hitta den? Vad rekommenderar ni? En i min närhet anser att den på Lindex inte är bra. Vad har ni för tips?
Svar
18
· Visningar
1 395
Senast: vansinnet
·
Gravid - 1år Finns det några knep att ta till för att få ordning på detta? Motion, tillskott, saker att inte äta.... eller??? Min mens startade...
Svar
8
· Visningar
1 263
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Jaha, det är alltså såhär det känns att vara mamma!? Obeskrivligt trött, rinnande och sprängande trippelF tuttar, ett korsstygnsbroderi...
2
Svar
36
· Visningar
2 849
Senast: ÅDI
·
T
Gravid - 1år jag är nu gravid och har massa saker som snurrar i skallen;) håller på med hästar på heltid och undrar hur det stämmer med alla...
Svar
18
· Visningar
1 801
Senast: Kia1
·
Gravid - 1år Det var ju många som skrev i Pamperstråden om hur deras/andras bebisar fick röda stjärtar/utslag av Pampers och många stod undrande hur...
Svar
5
· Visningar
1 473
Senast: Mynta2
·
P
Gravid - 1år Ja, nu är jag inte gravid eller ens i närheten men jag undrar ändå. Jag tycker att det här med förlossning är skrämmande (graviditet...
Svar
13
· Visningar
1 693
Senast: jerseyko
·
A
Gravid - 1år :( MF i oktober och ingen graviditet än :( Testar med stickor och får utslag när jag har ÄL men det blir inget ändå. Hade en...
2
Svar
24
· Visningar
3 246
F
Gravid - 1år Har inhandlat en bröstpump, en avent isis! Verkade ju jättebra, men jag får det inte till att fungera! Det blir lixom inget vakum. När...
Svar
7
· Visningar
1 225
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Min lilla terrorist :love: är nu fyra veckor, och har de senaste dagarna envisats med att skrika och ha magknip som håller i sig ett bra...
Svar
9
· Visningar
1 854
Senast: valborg
·
J
Gravid - 1år Har precis köpt två nappflaskor från dom.. Efter ca en vecka försvann markeringarna/texten på flaskorna. Skulle lämna tillbaka dom o...
Svar
19
· Visningar
1 898
Senast: Jenza
·
Gravid - 1år Knepig fråga kanske:D Men hur sas vet man att det är värkar och inte bara vanligt magont? Inte lätt och veta ju:D När visste ni...
2
Svar
26
· Visningar
10 451
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Hur räknar man ut vilken vecka man är i? Jag minns inte när sista mens var, men har vid UL fått BF 4/7. Jag har för mig att jag kunde...
Svar
2
· Visningar
1 426
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp