Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst undrar lite vad era isisar väger, vilket kön, ålder och kroppsbyggnad. vad är ett ungefär mått på en unghäst, ngn som vet?:eek:
Svar
16
· Visningar
1 063
Senast: drysno
·
M
  • Låst
Dressyr finns garanterar redan en sån här tråd(?), men jag orkar itne leta:angel:. Jo, vad är meningen med rollkur? Vad ska det vara "bra" för?
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Voffas
·
Dressyr Jag satt nyss och kollade på de dressyrprogramen, är det bara jag som tycker LB:1 verkar lättare än LB:0? Borde det inte vara tvärt...
Svar
13
· Visningar
1 152
Senast: gazira
·
I
Islandshäst "stora" stolta islands hingstar :banana: jag har som sagt en lite isispojke på 1 1/2 och jag började fundera på när man ska se efter...
Svar
7
· Visningar
1 026
Senast: issikka
·
B
Dressyr Ska rida på en clinic snart och funderar lite över hur jag och ponnyn ska se ut :D Ponnyn är brun (det är inte Kilian, fuxen jag brukar...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Beauty_Boss
·
Islandshäst Hej! Min pålle kom till sverige i början av september. Har inte varit några som helst problem. Men nu har han feber, och är lite lite...
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: kolfinnur
·
Dressyr Märklig rubrik men hoppas få feedback på funderingarna kring att "fuska" sig till bettlöst på tävling. Har aldrig tävlat vare sig...
Svar
10
· Visningar
1 555
Senast: Corminta
·
  • Låst
Fälttävlan Är det någon som ska på fälttävlansläger på Sämsholm för Therese Häggsjö 7-10 Juli? Hade vart lite kul att veta vilka som ska dit :)
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: LenaH
·
  • Låst
Islandshäst Ja, vad tror ni om den? Jag gillar inte riktigt hur knästöden ser ut tror jag..
2
Svar
23
· Visningar
5 098
Senast: Yeahnny
·
S
  • Låst
Islandshäst vad tycker ni om denna sadel?
Svar
9
· Visningar
2 224
Senast: Norrberge
·
Körning har nu äntligen fått den efterlängtade selen. Hur hänger man upp den på bästa sätt. Har ni bilder? Tackar tackar Fia
Svar
14
· Visningar
2 024
Senast: fossig
·
W
  • Låst
Övr. Grenar är det någon som bor i Göteborg som skulle vilja testa horseball?? jag skulle, det verkar jättekul.
Svar
2
· Visningar
919
Senast: western_showman
·
V
Islandshäst Jag är nyfiken på vad som kan skilja sig mellan islandshästar och andra hästar, t.ex. halvblod. Jag tänker inte på saker som gångarterna...
Svar
1
· Visningar
879
Senast: Michis
·
S
Dressyr Varför går så många dressyr hästar bakomhanden? Jag tycker var och varannan häst ser ut som den bara knäckt av i nacken och sen dragits...
Svar
19
· Visningar
1 738
Senast: PrinceFair
·
L
Övr. Grenar Hejsan,fick min irländska sadel idag, supersnygg, bara en korkad fråga.. Ska stiglägret sitta under kåpan eller som på en vanlig sadel...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Miss QT
·
N
Dressyr En fråga om hur "omatchade" man kan vara på tävling... Jag har svart kavaj, hjälm, stövlar och hästen har svart sadel och träns...
Svar
13
· Visningar
1 222
Senast: Nellie
·
Hoppning Jag och min älskling ska börja hoppa snart. Jag red in honom i sommras :) Hur ska jag få honom att tycka det är kul? Vi har löshoppat...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: belladonnas
·
Dressyr Jag har ett litet problem som jag tänkte att någon utav er kanske har något tips på hur jag ska göra.:d När jag arbetat med...
Svar
11
· Visningar
1 451
Senast: Uddatyp
·
L
Dressyr Vad har alla ni ponnyryttare för dressyrsadel på era hästar? Gärna med bild.
Svar
18
· Visningar
1 722
Senast: saandraaa
·
K
Islandshäst Jag har lite frågor angående dräktiga ston! Hur länge kan man rida på sitt sto? Hur länge kan dom gå med flocken som består av både...
Svar
8
· Visningar
1 363
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp