Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Hur fungerar det när man rider i lag? Har tittat på propositioner där det står allsvenskan omg. 1 osv. Det står alltid två klasser och...
Svar
7
· Visningar
1 232
Senast: Galapago
·
Western http://www.youtube.com/watch?v=34Xz3Aod_aE&feature=related :rofl:
2 3
Svar
42
· Visningar
4 083
Senast: ebba85
·
G
Islandshäst Jag har lite funderingar om viktboots. Om jag ska vara ärlig har jag ingen aning om vad det är. :angel: Så vrf använder man viktboots...
Svar
7
· Visningar
1 265
Senast: Stjarni
·
F
Hoppning Har läst flitigt å även sökt på sidan om olika hoppsadlar. Nu står jag med min älskade prestige sadel som hästen växt ur å jag har...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: Långnos
·
L
Trav Jag har en 3 årig valack som jag haft i ca 4 månader. När man kör honom så travar han på i lugnt och fint tempo, från att nästa sekund...
Svar
13
· Visningar
1 356
Senast: cämela
·
B
Hoppning Rider med gagbett på pållen min, problemet är att sidostyckena är för långa, så jag har fått satt dem på ett cob träns. Vilket är lite...
Svar
5
· Visningar
1 848
Senast: Långnos
·
Trav Positiva dopingtester är väldigt ovanligt inom ponnytravet, men idag har domen offentliggjorts efter ett sådant, där en ponny hade höga...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 912
Senast: j_m_b
·
G
Körning Finns det inget roligare att diskutera här inne än att klaga på folks användning av "skitselar"? Är inte de flesta av oss här inne för...
2
Svar
23
· Visningar
2 573
Senast: mizz
·
S
Islandshäst hej.. min isläning "grisepassar" gärna, men kan tölta rent om han inte blir stressad lr av nån annan orsak han har gått utan skor...
Svar
16
· Visningar
1 607
Senast: Stormur
·
E
  • Låst
Tävling Ska nu äntligen vara med i min första dressyrtävling! Men känner mig fortfarande lite osäker, men jag vet vad som behövs och inte behövs...
Svar
1
· Visningar
725
  • Låst
Dressyr någon som använder sådan? funkar den? positivt/negativt? tacksam för svar
2
Svar
33
· Visningar
2 855
T
Western När är en häst mogen att ridas på sidepull? Om det är en häst som hittills mest är riden på vanligt tredelat. Tack på förhand
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Tender
·
B
Dressyr Jag rider en pigg hbl/fbl herre på 14-år som inte är tränad så mkt på dressyrbanan i sina dagar. Han är grundriden, men inte så mkt mer...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: karin_
·
Z
Distans Hej blev tipsad om att fråga här då många här verkar veta mycket om bomlösa sadlar. Har själv funderat på att skaffa en bomlös...
Svar
18
· Visningar
2 577
Senast: Camilla_H
·
P
Western Vår förening har planerade tävlingar i maj , juni , augusti o oktober( Ewr) Hur är det med era hemma föreningar?
2
Svar
22
· Visningar
2 068
Senast: malumbub
·
L
Islandshäst Snart är det dags för det där svåra valet, kanske kan vi här på buke inspirera varandra lite med hingst tips! Berätta om era ston och...
2
Svar
26
· Visningar
2 773
Senast: Pempia
·
K
Hoppning Hej! Har en häst som knappt har hoppat, och eftersom jag är intresserad av det så skulle jag gärna vilja börja träna lite till våren...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: OntheothersidE
·
Körning Hej! Jag ska nu köpa min första utrustning till min b-ponny. Så nu ska jag fråga er kloka bukare om hjälp! Jag ska välja mellan två...
Svar
16
· Visningar
1 460
Senast: Underbar
·
Körning Jag har under några års tid sneglat lite nyfiket på körning. Jag är i grunden fälttävlansryttare, men har inte ridit aktivt på många år...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: moiran
·
S
  • Låst
Dressyr Skall man komma ihåg utantill ifrån TR, när man gör provet för Grönt kort? Eller får man bläddra i TR? Tacksam för svar
Svar
1
· Visningar
816

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp