Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Körning Hej! jag har en rockard som är byggd efter ett varmblod på ca 160 så den borde passa hästen som ska dra den, men hur kontrollerar jag...
Svar
12
· Visningar
4 107
Senast: Lavinia
·
P
Islandshäst Tycker att klubben Dyggur som har anordnat VM nere i Norrköping ska ha en stor applåd för att dom lyckats med det. Det finns en hel...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 574
Senast: Balderum
·
R
Fälttävlan Någon här som ska dit? tävla eller titta? Har proppen kommit ut till den CIC** klassen??
Svar
1
· Visningar
713
Senast: LenaH
·
C
Distans Ja, frågan säger väl allt... hur tränar du för att hålla din distanshäst i god kondition? Har du ett särskilt schema du följer? Vore...
Svar
11
· Visningar
2 066
Senast: mahlmt
·
B
Fälttävlan Någon som vet vilka som får rida EM på Segersjös fina bana? Var banan i CNC** i Malmö svår? Jag hoppas att Emma Jacobsson o Emelie...
2
Svar
24
· Visningar
2 906
Senast: Nelle
·
I
Tävling Hej, jag undrar om man får tävla på en lokal dressyrtävling med "blundstone"skor och hööks stövelskaft, CRW® GAITERS? mina...
Svar
2
· Visningar
1 027
Senast: Ikaros
·
M
Western 1. Körning och western, går det ihop? Eller får man bättre resultat i ridningen om man inte kör? Funderar på att köra in min häst men är...
Svar
8
· Visningar
1 155
Senast: Orzon
·
Hoppning Har någon bättre koll på vad som gäller! Om jag tävlar en ponny bland stora hästar får den sen(när den bytt ägare) tävla som ponny...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: Ylva
·
A
Dressyr vet någon när man skall startanmäla sig i dressyr?
Svar
9
· Visningar
1 185
Senast: Ylva
·
B
Dressyr Hej, jag har två frågor.. Hur många ekipage får en dressyrdomare bedöma på en tävling? Och hur många ekipage får en domare bedöma på ett...
Svar
3
· Visningar
1 003
Senast: Ylva
·
S
Fälttävlan i stort var det en trevlig tävling förutom den otäcka vurpan, var inte där men såg på TV. blev förvånad över Linda a.! har aldrig...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 268
Senast: rubytoo
·
Tävling Joo, jag VET att det är till man är 18 år men är det Till det datum man fyller 18 eller HELA året man är 18? Och finns det fortfarande...
Svar
4
· Visningar
1 180
Senast: Ylva
·
Trav Jag satt och kollade på fälttävlan som sändes i SVT och vissa av hästarna som tävlade var utrustade med "näsplåster a la maratonlöpare"...
Svar
9
· Visningar
1 984
Senast: ghost
·
Distans En fråga:Hur bedömer veterinärena vid grindarna?Har dom vissa regler att gå efter?Dvs om hästen är halt,bestämmer då varje enskild...
Svar
7
· Visningar
1 091
Senast: mahlmt
·
D
Tävling Hej! Tänkte höra om någon hade några förslag på ridstilar. Har sedan i höstas ridigt islänningar och rasen är underbar men då jag...
Svar
5
· Visningar
1 792
Senast: Snagget
·
C
Tävling Hej! Här kommer jag smygandes och undrar om ni har tid en stund!? Jag håller på att arbeta fram en sadel för handikappade, en...
Svar
9
· Visningar
1 653
Senast: Snagget
·
S
Hoppning Vem tycker ni är Bästa Bponny ryttare, bästa Bponny å bästa bponny ekipage?? :banana: Bästa Cponny ryttare, bästa Cponny å...
Svar
5
· Visningar
1 362
Senast: svea08_
·
S
Hoppning tidigare när jag skulle hoppa rusade min häst före och efter hindren så min ridlärare föreslog att man hoppar ett mindre hinder och gör...
Svar
4
· Visningar
676
Senast: Hot_N_Tot
·
I
Fälttävlan Någon som vet hemsidan till tävlingen i Tyskland, helgen som gick? Blenheim (?)... Några svenskar var där. Jag hittar dåligt på...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: fio.
·
N
Islandshäst Hallå där ute! Jag är väldigt språkintresserad.. och undrar om nån vet någonstans (kanske på internet) där man kan lära sig lite...
Svar
12
· Visningar
4 414
Senast: Saybia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp