Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

K
Hästmänniskan Ni som har Shettisar, på vilken höjd har ni den nedre tråden på stängslet? 40 cm kanske?
Svar
12
· Visningar
1 172
Senast: Krabban
·
H
Hästmänniskan Jag har hört att inte försäkringen gäller om man inte har transportskydd runt om, lädergrimma och säkerhetsgrimskaft. Någon som har hört...
Svar
6
· Visningar
929
Senast: Hästbiten
·
D
Hästmänniskan Jag blir så j...a förbannad rent ut sagt. Har tecknat en försäkring på nya hästen som jag vill att dom skall gå in och dra månadsvis...
Svar
15
· Visningar
1 386
Senast: Huntress
·
S
Hästmänniskan Jag hörde någonstans att alla distriksveterinärer har rätt att göra konturdiagram för hästpassen, fast de inte finns med på SH:s lista...
Svar
8
· Visningar
1 249
Senast: kopparberg
·
A
Hästmänniskan Nu är det så att jag funderar på en till häst.Har ju tyvärr dragit på mig ett par betalningsanmärkningar vilket gör det svårt att låna...
2
Svar
20
· Visningar
2 011
Senast: Calazirya
·
R
Hästmänniskan Nån som vet var å till vem som man anmäler vanvård av djur??? E det till kommunen man bor i eller??
Svar
13
· Visningar
1 414
Senast: Huntress
·
J
Hästmänniskan Jag undrar vad ni får betala för ett verka och sko era hästar? Räknar på vad det kostar att ha häst per månad ungf. Även tacksam ifall...
2
Svar
24
· Visningar
17 190
Senast: Spirit
·
Hästmänniskan Var på internet hittar man transportbestämmelser? Ex. om man ska åka långt inom sverige med häst. :)
Svar
2
· Visningar
1 214
Senast: Dito
·
F
Hästmänniskan Vi hade tänkt måla om stallet nu till sommaren. Har tänkt att kalka tak +övre väggar, men vi är osäkra på vilken färg man ska använda...
Svar
9
· Visningar
4 533
Senast: krumelur
·
C
Hästmänniskan jag och min kommpis har fått möjligheten att låna en killes häst i sommar efter som han skal vara borta hela sommaren. hästen är trevlig...
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: coscos
·
J
Hästmänniskan Jag är en tjej på 22 år som vill skaffa egen häst till våren -05. Hade ponny som yngre men har gjort ett långt uppehåll i ridningen pga...
Svar
11
· Visningar
1 918
Senast: JGA
·
L
Hästmänniskan Vad händer om man gör det? :confused: Vad är det brott man blir skyldig till och vad brukar vara straffen? :(
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: alfa460
·
Hästmänniskan Vet ej om jag lägger tråden rätt... Jag har några funderingar angående försäkring av hästtransport och tänkte därmed fråga er hur ni...
2
Svar
25
· Visningar
10 475
Senast: Chlo
·
Z
Hästmänniskan Vi ska bygga ett litet vindskjul till en liten, stor häst och en liten a-ponny. Behöver man något speciellt bygglov till det? Det kommer...
Svar
7
· Visningar
2 000
Senast: lizzie
·
N
Hästmänniskan I sommar måste jag tvätta hela stallet. Jag målade väggarna för två år sedan med färg nedtill och kalk upptill i boxarna, och hela...
Svar
4
· Visningar
1 332
Senast: älgen
·
Hästmänniskan Läste ju här på forumet för några dagar sedan om Agrias nya förbättrade villkor. I helgen läste jag om Folksams dito. Jag har inte läst...
2
Svar
39
· Visningar
2 878
Senast: Kirre
·
B
Hästmänniskan Jag har fått lite problem å tänkte se om ni har något tips, ville höra era åsikter om nån orka läsa vill säga :devil:. Jag har precis...
Svar
5
· Visningar
1 329
Senast: julius
·
Hästmänniskan Är det något som går med i försäkringen eller är det lika bra att glömma det? Misstänker att det kostar en slant när det är något större...
Svar
15
· Visningar
1 180
Senast: Kalinka
·
P
Hästmänniskan de är så att jag och min pojkvän ska köpa en shetlandsponny och jag undrar vad man får ge för en så liten pålle jag har set dom som vill...
2
Svar
38
· Visningar
1 944
K
Hästmänniskan Vi ska anlägga ridbana här hemma och jag har fått höra talas om Paddex som ska vara så bra? Någon som har ERFARENHET av detta underlag...
Svar
2
· Visningar
1 260
Senast: charmant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp