Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Köpte två nya ridhjälmar nu innan jul (en till mig och en i present). I butiken sa de att ridhjälmarna ska bytas efter ca 5 år...
Svar
13
· Visningar
2 182
Senast: remmis
·
Utrustning Är det någon som provat dessa gjordar? Är väldigt nyfiken på hur dom fungerar! Har en häst som är väldigt känslig för tryck under...
12 13 14
Svar
279
· Visningar
61 204
Senast: Bison
·
Utrustning Kan någon hjälpa mig. Toro El 2500 agg. Hur ser man vad det är för Joule? Stavas?:crazy: Fick frågan men förstår inte hur man ser...
Svar
1
· Visningar
1 336
Senast: Lurv
·
Utrustning Är det någon som har sådana eller har provat dem? De har lite annan design på skoningen med segmenterad skoning/som paneler. De har...
Svar
5
· Visningar
2 262
Senast: stjarnfrugt
·
T
Utrustning Nån som har nån erfarenhet av dom eller nåt tycke om dom? Någon som vet vart man kan köpa dom? har dom nån hemsida?:confused:
Svar
10
· Visningar
2 849
Utrustning vad heter de nu för tiden? Jag har ett sedan... 100 år?... å halvhals som är så saaaatans bäst! Men det förtjänar en avlösare nu på...
2
Svar
26
· Visningar
2 993
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
Utrustning Ja, då var det väl dags för en ny Gekås / Ullareds tråd för det nya året ;) Jag var där igår, måndag, men kom hem med enbart: * 2...
44 45 46
Svar
911
· Visningar
236 213
Senast: Tousse
·
Utrustning Vilka har ni testat och hur har de funkat? Är bla nyfiken på polarpads.
Svar
16
· Visningar
2 940
Senast: Balahé
·
Utrustning Ni som har Star Trailer med mellanvägg samt "liten" mellanvägg fram mellan frambommarna, går det att köra utan den stora mellanväggen i...
Svar
18
· Visningar
4 315
Senast: trofé
·
Utrustning Är sugen på att installera en trailer-cam i mitt släp (även om jag väl egentligen inte har behov av det, pålle står alltid som ett ljus...
Svar
15
· Visningar
9 542
Senast: Pudlan
·
Utrustning Vad är skillnaden med den lilla rullen? Mot ett vanligt Dynamic RS...
Svar
2
· Visningar
1 954
Utrustning Letar efter en ny säkerhetsväst och undrar om ni här på Buke har några förslag på någon ni rekommenderar. Jag kommer att använda den när...
Svar
6
· Visningar
1 042
Senast: höstmåne
·
Utrustning Egentligen är jag inte mycket för att mixtra med bett och/eller hjälptyglar när man har problem. Hursomhelst. Jag har haft min ponny i...
2
Svar
33
· Visningar
2 560
Utrustning En tråd för alla som fyndar under mellandagsrean 2013 :) Bilder, fyndpriser, ja you name it! Tipsa, dela med av fynd osv.
2
Svar
36
· Visningar
5 003
Senast: Ackio
·
Utrustning Vad har ni för täcken på era hästar vår/sommar?
Svar
7
· Visningar
894
Senast: svea
·
Utrustning Tycker att Horze täcken är mkt snygga i designen men har aldrig haft något av deras täcken till min häst. Vad tycker ni om dem? Är de...
Svar
10
· Visningar
2 794
Senast: Görel
·
Utrustning Vad tycker ni om Hackamore? Trivs din häst med det? Vad har ni för erfarenheter, gärna både positiva och negativa. Funderar att...
Svar
18
· Visningar
1 488
Senast: mooi
·
Utrustning Nu startar jag en bildtråd där jag vill se snygga bilder på matchade ekipage! Många roliga färger på lindor/schabrak etc. Har tyvärr...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
41 969
Senast: Tilja
·
Utrustning Nu är det dags för nya ridstövlar, jag har tänkt Tretorn Advance. Men Mountain horse firenze high rider verkar också väldigt bra! Ni som...
Svar
0
· Visningar
625
Senast: carriemma
·
Utrustning Funderar på att köpa ett par Tretorn Advance att ha som vardagsstövlar då mina nuvarande dansade på sista versen för länge sedan...
Svar
2
· Visningar
923

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp