Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Har träffat denna kille i ca: 1,5 månad tid. Vi bestämde från början att vi skulle vara kk. Till en början var han mycket blyg och de...
Svar
2
· Visningar
1 027
Senast: starcraft
·
Äldre Med anledning av min födelsedag härom dagen, funderar jag på en minibuketräff hemma hos mig nån dag, kväll om/när det passar. Eller...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 803
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Någon som kan bolla lite? Borde man kolla upp det eller kan det vara så enkelt som spänningshuvudvärk? Migrän? Börjar alltid med värk i...
Svar
13
· Visningar
914
Senast: mandalaki
·
Äldre Då Bukefalos har svaret på nästan allt :D tänkte jag be om hjälp här för att hitta vad jag tror är en svensk film alternativt serie som...
Svar
8
· Visningar
950
Senast: Icefire
·
Kropp & Själ Ibland när jag rider får jag lite ont i knäna, framförallt det högra. Igår när jag cyklade kändes det som att det var lite löst, som att...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Jag har de senaste veckorna varit väldigt torr och irriterad i näsan, varje gång jag snyter mig kommer det blod. Och det har känts...
Svar
6
· Visningar
7 880
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Har sett att det är fler här som har Mac, så kanske någon kan säga om jag tänker helt galet eller ej. Det rör sig om Mac Pro. Jag är...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: Springer
·
Hemmet Jag hade förslutit en flaska hemgjord svartvinbärssaft så dåligt att det har läckt ut massor i kylen och vidare ner på mitt trägolv...
Svar
5
· Visningar
1 312
Senast: Sasao
·
Relationer Det tror iaf Försvarsmaktens arméchef :eek:. Vem är Fi och vart ska vi fly :nailbiting:
Svar
17
· Visningar
707
IT & mobiler Hur får jag Word att sluta hoppa ner två steg när jag trycker på enter? Jag fattar ju att programmet inte vill att jag byter rad mitt i...
Svar
5
· Visningar
2 201
Senast: Marty
·
Äldre Vi är en familj på två vuxna och en tvååring som vill åka bort ett par dagar. Men vi har ingen aning om vart! Vi vill inte åka för...
Svar
11
· Visningar
434
Senast: Karfitsa
·
Tjatter Jag har funderat på detta hur länge som helst och hoppas nån här vet vad jag menar. Det är en massa småfilmer som börjar med att en...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: millen
·
Äldre Hejsan! Jag håller på att planera mitt mellanår som jag kommer ta nu på hösten, och funderar på en resa till Australien för någon månad...
Svar
1
· Visningar
443
Senast: Hogstorp
·
Äldre Jag har fått en resa i present! Jag känner att det skulle vara galet skönt att komma iväg någonstans nu under hösten, före jul. Det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 904
Senast: Karfitsa
·
Skola & Jobb Min Acer Aspire one från år 1 (5,5 år gammal i alla fall) har börjat bete sig som att den är på sista svängen. Den har 10,1" skärm, 2GB...
2
Svar
26
· Visningar
1 655
Senast: Jadzia
·
Tjatter Och man blir INTE besviken! Som vanligt är Gatiss dialoger helt fantastiska, manuset fullt med glimtar till fansen och en hel del...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
11 523
Äldre är sugen på att börja släktforska men vet inte hur jag ska börja. vilka sidor är bäst att ta hjälp av? hur gör man?
Svar
8
· Visningar
513
Senast: Paddington
·
Äldre Jag måste få prata om honom någonstans. Den 38-årige läkaren som är huvudpersonen i Sveriges mest skruvade rättsfall på evigheter. Jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 772
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Hej! I veckan lämnade jag in ett cv på ett lekland. Igår ringde dom och undrade om jag kunde komma och jobba samma dag. Jag sa ja...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Fille
·
Äldre Undviker gärna att ringa till Skatteverket om möjligt, därav att jag frågar här. Sålde tillsammans med min man en bostadsrätt 2015. Ska...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: Elisha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp