Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Efter att ha bott i en resväska i ett och halvt år, med långdistansförhållande mellan två länder och hela baletten, så har jag och...
Svar
5
· Visningar
1 398
Senast: VLMF
·
Hemmet Jag behöver tips på en snygg sittbänk med tillhörande hatthylla (typ hylla + krokar) samt att man på något sätt skall kunna få in...
Svar
4
· Visningar
481
Senast: Vogue
·
IT & mobiler Jag har sedan två år en mailadress på Spray. Det har fungerat utmärkt fram till nu, för de har driftstörningar. Man kan inte öppna sina...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: magruder
·
Fritid Som en del kanske vet så vill jag köpa ett hus, någonstans i Sverige då det inte går att köpa ett vettigt hus för min budget i...
2
Svar
35
· Visningar
2 932
Senast: tanten
·
Hemmet Ska vara i ett barnrum för förvaring av byxor och strumpor. Ca 3 lådor men inte för djupa lådor därav inte för hög. Tanken är att den...
Svar
13
· Visningar
832
Senast: FadeAway
·
Tjatter Sökte men hittade inte. Visst borde dt väl finnas en Idoltråd i år också? Nåväl. Jag undrar om ni tittar och vad ni tycker. Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 386
Senast: Red_Chili
·
Äldre Jag skall hitta på en rolig/edgy slogan till min jobbtröja (jobbar i ett café) men mitt huvud står helt stilla. Min idé var "my cupcake...
Svar
18
· Visningar
2 385
IT & mobiler Min ena lucka har lossnat på min annars helt fungerande whirlpool 8827. Jag tror det är en eller två fjädrar som lossnat? Hur får jag...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Korall
·
Äldre Jag köper inte nya möbler och mattor. Jag köper saker. Någon grej nästan varje lön. På inköpslistan står en varmluftspistol (nästa...
2
Svar
28
· Visningar
2 132
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag började ett nytt jobb i mars. Några månader senare satt jag i personalrummet innan jag skulle börja tillsammans med två andra...
Svar
9
· Visningar
1 384
Senast: Korven
·
Svar
0
· Visningar
423
Senast: Saeta
·
Äldre Började prata med några vänner häromdagen. Det visade sig att vi gjorde rätt olika. Vissa städade varje dag, vissa en gång i månaden...
21 22 23
Svar
446
· Visningar
22 250
Senast: julgrisen
·
IT & mobiler Kan inte vänds det rätt igen några förslag. Gäller min lapp. Laptop
Svar
5
· Visningar
657
Senast: Trott
·
Äldre Hej! Har mått dåligt i nåra dagar och haft jätte ont i bröstet och bröstvårterna.. Har ingen aning vad detta kan bero på . Så undrar om...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: Elisha
·
Äldre I flera år har Sensodyne tandkräm envisats med sina lökiga reklamfilmer, som verkar vara inspelade med en vanlig handkamera av någon...
Svar
2
· Visningar
1 508
Senast: Buck
·
Skola & Jobb Skriver inte här så ofta men, äh, tänkte att man kanske kan få lite input/pepp:).. Är 40 å lite till,jobbar som uska i...
Svar
15
· Visningar
1 281
Senast: polly p
·
Kropp & Själ Hej var för 2 veckor sedan som jag var helt borta gick runt i cirklar i en affär viste knappt var jag håll på var nära att jag gick in i...
Svar
8
· Visningar
864
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Ja, som rubriken säger, min närmaste kollega, kan kallas för X, ska sluta och jag känner mej så.... övergiven och deprimerad. Stortrivs...
Svar
10
· Visningar
2 996
Relationer Kära gamla bukeorakel, jag har ett problem som håller på att driva mig till vansinne! Lilla jag har börjat nytt arbete hos en stor...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 048
Senast: Inte_Ung
·
Relationer *e** lekland, nån som varit där? Är det bra?
Svar
12
· Visningar
703
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp