Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Alltså NÄR och VAR visas Dowton Abby. Jag blir inte klok på det. Någon som kan upplysa mig?
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 618
Senast: Killaloe
·
Mat Jag har länge funderat på att lägga in mer vegetarisk mat i vardagsmenyn - men vill behöver lite inspiration! Har surfat runt lite men...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
12 698
Senast: Nethril
·
Hemmet Hur funkar det med en helt ny bostadsrättsförening. Hur väljs styrelse och hur görs stadgar upp? Vad händer om ingen vill sitta i...
Svar
9
· Visningar
853
Äldre Vad tror ni? Kommer bostadsbubblan att spricka? Vilka faktorer tror ni kommer spela in?
Svar
5
· Visningar
636
Senast: mino
·
  • Omröstning
Tjatter Själv glömde jag, kom på det i morse vid 9-tiden. :meh:
2
Svar
24
· Visningar
1 297
Tjatter Tema? Nja, men det börjar ju trots allt bli dags att värma upp inför julrimmen! Så alla röstmotiveringar ska skrivas i rim för att...
41 42 43
Svar
841
· Visningar
25 385
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Köpte ingefära för att ha i te men köpte nog liiite väl mycket då det var styckpris o jag såklart tog den största. Så vad ska jag göra...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Ja.. Vad har ni för erfarenheter? Blev ni nöjda? Kostnader? Gjorde ni privat eller fick det betalt? Tell me.., Jag håller nu på med...
2
Svar
36
· Visningar
4 687
Senast: hvala
·
Hemmet Efter att ha bott i en resväska i ett och halvt år, med långdistansförhållande mellan två länder och hela baletten, så har jag och...
Svar
5
· Visningar
1 397
Senast: VLMF
·
Hemmet Jag behöver tips på en snygg sittbänk med tillhörande hatthylla (typ hylla + krokar) samt att man på något sätt skall kunna få in...
Svar
4
· Visningar
479
Senast: Vogue
·
IT & mobiler Jag har sedan två år en mailadress på Spray. Det har fungerat utmärkt fram till nu, för de har driftstörningar. Man kan inte öppna sina...
Svar
0
· Visningar
395
Senast: magruder
·
Fritid Som en del kanske vet så vill jag köpa ett hus, någonstans i Sverige då det inte går att köpa ett vettigt hus för min budget i...
2
Svar
35
· Visningar
2 923
Senast: tanten
·
Hemmet Ska vara i ett barnrum för förvaring av byxor och strumpor. Ca 3 lådor men inte för djupa lådor därav inte för hög. Tanken är att den...
Svar
13
· Visningar
830
Senast: FadeAway
·
Tjatter Sökte men hittade inte. Visst borde dt väl finnas en Idoltråd i år också? Nåväl. Jag undrar om ni tittar och vad ni tycker. Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 381
Senast: Red_Chili
·
Äldre Jag skall hitta på en rolig/edgy slogan till min jobbtröja (jobbar i ett café) men mitt huvud står helt stilla. Min idé var "my cupcake...
Svar
18
· Visningar
2 382
IT & mobiler Min ena lucka har lossnat på min annars helt fungerande whirlpool 8827. Jag tror det är en eller två fjädrar som lossnat? Hur får jag...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: Korall
·
Äldre Jag köper inte nya möbler och mattor. Jag köper saker. Någon grej nästan varje lön. På inköpslistan står en varmluftspistol (nästa...
2
Svar
28
· Visningar
2 129
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag började ett nytt jobb i mars. Några månader senare satt jag i personalrummet innan jag skulle börja tillsammans med två andra...
Svar
9
· Visningar
1 382
Senast: Korven
·
Svar
0
· Visningar
421
Senast: Saeta
·
Äldre Började prata med några vänner häromdagen. Det visade sig att vi gjorde rätt olika. Vissa städade varje dag, vissa en gång i månaden...
21 22 23
Svar
446
· Visningar
22 233
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp