Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ställde klockan för att titta på detta häftiga fenomen som inte skulle ske förrän om 18 år igen, men det var det fjuttigaste som syntes...
Svar
6
· Visningar
714
Senast: warg
·
IT & mobiler Min sökning i forumet gav mig endast ett inlägg där denna maskin nämndes lite i förbifarten, så nu ger jag den den tråd den förtjänar...
Svar
10
· Visningar
1 106
Senast: hvala
·
Hemmet Vi har bokat in för renovering vecka 46. Vi har ett pyttebadrum som i dagsläget innehåller dusch (ej väggar utan endast drapperi)...
Svar
12
· Visningar
2 858
Senast: hvala
·
Trädgård & Växter För en gångs skull fick jag hyfsat välmående och fina egenodlade tomater, trots årets väder och trots att jag inte odlar i växthus...
Svar
10
· Visningar
994
Äldre I senaste numret av Amelia så fanns det reklam för en mugg som man kunde ha tex filmjölk i och så müsli i ett lock. Sedan skruvade man...
Svar
12
· Visningar
1 042
Senast: Emale
·
Hemmet Allvetande buke, behöver lite tips och råd! Jag och sambon har äntligen köpt vårat drömhus och först på priolistan är att skaffa en...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: Terqa
·
IT & mobiler Slänger ut en halvdesperat tråd och ser om det finns någon som är duktig på datorer här. Har ett seminarium på måndag som ska redovisas...
Svar
6
· Visningar
576
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Det skulle vara så oerhört skönt att ta in en firma som städar åt oss. Allt, och då menar jag allt, i huset behöver verkligen rengöras...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: Piek
·
Äldre Jag funderar på det här med märkeskläder vs icke märkeskläder... Jag har noll koll på märken, mina kläder kommer från KappAhl, Esprit...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 362
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Gör nån sorts spin off på @strawberrysylt 's tråd... Hur ska man göra för att vara bekväm med att visa känslor? Det är något jag har...
Svar
13
· Visningar
1 252
Senast: Mirre
·
Äldre Kokade just lingonsylt och i receptet stod det "Skumma noga!" Jag gjorde så gott jag kunde...men varför?
Svar
6
· Visningar
4 722
Senast: Efwa
·
Äldre Jag ligger här mitt i natten och grubblar över ett gammalt barnprogram jag inte kan komma på vad det heter. Jag minns inte hur gammalt...
Svar
6
· Visningar
2 423
Senast: Saeta
·
Relationer ... får höra att man är en så bra kompis :banghead: :cry:
Svar
14
· Visningar
1 394
Äldre Önskar tips på SPA i södra Sverige (Göteborg och söderut) Har tittat på: ART Garden SPA i Göteborg Varbergs kur Hotell Hotell Skansen...
2
Svar
24
· Visningar
2 205
Senast: ia_
·
Relationer Nu är jag fredags-nyfiken på vart ni drar gränsen och i vilka sammanhang? Det handlar om andra människor som gör sexuella anspel på...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 266
Senast: Hedinn
·
Svar
12
· Visningar
1 178
Senast: Casteloro
·
Skola & Jobb Mitt liv har förändrats på sistone och nu tänker jag inte stå tillbaka längre. Jag vill åtminstone ge det ett försök och söka några...
Svar
12
· Visningar
1 525
Senast: Casteloro
·
Äldre Snart (24 - 27/9) är det dags för Bokmässan i Göteborg! Vilka kommer? Vad ser ni fram emot? Vilka vill träffas? :)
Svar
8
· Visningar
576
Kropp & Själ Vill du sjunga foppatofflans lov som @Philosophia ? Hylla haremsbyxan? Rekommendera mamelucker åt alla? Hur klär du dig? När känner du...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
9 607
Senast: majola
·
Äldre att dra ett brittiskt släp med en svensk bil i Sverige? Det blev som lite akut att veta det.
Svar
2
· Visningar
648
Senast: bitta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp