Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Den om dunjackor, då TV4:s Kalla Fakta visade hur fåglar torterades för att vi skulle få billiga dunjackor och täcken. Skulle köpa en...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
7 586
Senast: Lampan
·
Äldre Är det några fler som ska vara uppe i natt och titta på månen? Det börjar vid kl 2 men inte förrän vid kl 3 börjar man se något och det...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 458
Senast: gul_zebra
·
Äldre Alltså, jag börjar bli lite skrajsen. Inte för egen del, men för vad som kan hända. Det har ju tyvärr varit en del grövre brott med...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
19 471
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Nu har jag fått mitt svar på cellprovet och det visade lindringa cellförändringar, samt att jag hade något av de HPV virus som ibland...
2
Svar
39
· Visningar
4 514
Äldre Jag har en vän som inte kan få post till sin bostad och därför skrev in sig på min adress. Nu helt plötsligt har Radiotjänst skickat ut...
2
Svar
25
· Visningar
5 005
Senast: tjenixen
·
Trädgård & Växter Hjälp! Jag har massor med goda vindruvor men vet inte vad jag ska göra med allt. Jag kan ju visserligen smälla i mig allt, men det rör...
Svar
0
· Visningar
576
Senast: Mia_R
·
Äldre Kör ju i trafik ganska mycket och ser endel. T.ex det här med att folk inte respekterar hastighetsnedsättningar vid vägarbeten och drar...
Svar
11
· Visningar
921
Äldre Ställde klockan för att titta på detta häftiga fenomen som inte skulle ske förrän om 18 år igen, men det var det fjuttigaste som syntes...
Svar
6
· Visningar
714
Senast: warg
·
IT & mobiler Min sökning i forumet gav mig endast ett inlägg där denna maskin nämndes lite i förbifarten, så nu ger jag den den tråd den förtjänar...
Svar
10
· Visningar
1 106
Senast: hvala
·
Hemmet Vi har bokat in för renovering vecka 46. Vi har ett pyttebadrum som i dagsläget innehåller dusch (ej väggar utan endast drapperi)...
Svar
12
· Visningar
2 856
Senast: hvala
·
Trädgård & Växter För en gångs skull fick jag hyfsat välmående och fina egenodlade tomater, trots årets väder och trots att jag inte odlar i växthus...
Svar
10
· Visningar
994
Äldre I senaste numret av Amelia så fanns det reklam för en mugg som man kunde ha tex filmjölk i och så müsli i ett lock. Sedan skruvade man...
Svar
12
· Visningar
1 042
Senast: Emale
·
Hemmet Allvetande buke, behöver lite tips och råd! Jag och sambon har äntligen köpt vårat drömhus och först på priolistan är att skaffa en...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: Terqa
·
IT & mobiler Slänger ut en halvdesperat tråd och ser om det finns någon som är duktig på datorer här. Har ett seminarium på måndag som ska redovisas...
Svar
6
· Visningar
575
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Det skulle vara så oerhört skönt att ta in en firma som städar åt oss. Allt, och då menar jag allt, i huset behöver verkligen rengöras...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: Piek
·
Äldre Jag funderar på det här med märkeskläder vs icke märkeskläder... Jag har noll koll på märken, mina kläder kommer från KappAhl, Esprit...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 362
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Gör nån sorts spin off på @strawberrysylt 's tråd... Hur ska man göra för att vara bekväm med att visa känslor? Det är något jag har...
Svar
13
· Visningar
1 252
Senast: Mirre
·
Äldre Kokade just lingonsylt och i receptet stod det "Skumma noga!" Jag gjorde så gott jag kunde...men varför?
Svar
6
· Visningar
4 721
Senast: Efwa
·
Äldre Jag ligger här mitt i natten och grubblar över ett gammalt barnprogram jag inte kan komma på vad det heter. Jag minns inte hur gammalt...
Svar
6
· Visningar
2 422
Senast: Saeta
·
Relationer ... får höra att man är en så bra kompis :banghead: :cry:
Svar
14
· Visningar
1 394

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp