Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag bor på ett studentområde där det planeras en fest. Ingen av dom som planerar den bor här egentligen utan de är mest de som har...
Svar
13
· Visningar
1 359
Senast: mafias
·
Skola & Jobb Jag har jobbat hos samma arbetsgivare i 8 år, idag fick det vara nog. Jag lämnade kallsvettig in min uppsägning. Hela anställningstiden...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag har fått min dator uppgraderad till windows 10. När jag öppnar datorn så får jag bara upp en ruta där det står att ip-adress saknas...
Svar
2
· Visningar
1 942
Äldre Hur ser ni på detta? Att jag, som vit, skulle använda "headwrap" enbart av den anledning att jag tycker det är snyggt. Och nu menar jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 997
Senast: Dentaku
·
Skola & Jobb Får mycket skit på jobbmejlen men den här fick mig att fnissa lite idag:D Är inte ens kund i Nordea. "Bästa nordeakund, Vi installera...
2
Svar
28
· Visningar
3 244
Senast: sthu
·
Mat Jag älskar att planera ( och laga mat), så nu har jag tagit på mig att planera in 3 dygns mat för 6 personer över nyår. Jag har redan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 757
Skola & Jobb Organismer som egentligen bara använder sig av mitos, till exempel bakterier, får konsekvenser av detta. Vilka är konsekvenserna?
Svar
4
· Visningar
1 014
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Ska få isatt en p-stav då jag totalt inte klarar att ta piller varje dag. Glömmer dem jämt . Hur snabbt efter att staven är isatt är man...
Svar
1
· Visningar
504
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Är förkyld och sprutar på med min nässköljningsspruta (innehållandes vatten och salt), eftersom "alla" säger att det är så bra. Men det...
Svar
3
· Visningar
1 512
Skola & Jobb Min son har fått avslag på sin ansökan om studiemedel pga han inte klarade sina högskolestudier förra hösten. Under våren har han varit...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 229
Äldre Som rubriken lyder. Hur mycket kläder behöver man egentligen? Jag har precis gått igenom ett berg av tvätt och försökt att få in allt i...
2
Svar
25
· Visningar
9 858
Senast: Emor
·
Tjatter Varför har många tvättkorgar lock? De går ju ändå aldrig att stänga. :meh:
2
Svar
39
· Visningar
1 946
Senast: Mirre
·
Äldre Jag är på jakt efter ny bil. Har i dagsläget en liten Nissan Micra, men med ganska stora hundar blir bilen lite i minsta laget ;)...
2
Svar
25
· Visningar
1 728
Tjatter Jag är en extremt frusen person. Jag är nu på jakt efter en höstjacka som står emot både regn och lite kyla innan jag går över till...
Svar
4
· Visningar
741
Senast: Lager
·
IT & mobiler Det finns tydligen en "grupp" (vet inte riktigt vad det är... :o) på Yahoo för nördar med knittax-stickmaskiner. Eftersom jag nu är en...
Svar
4
· Visningar
544
Skola & Jobb Hej! Jag läser svenska 3 och nu ska vi skriva en vetenskaplig text. Med ett PM som inledning. Man ska bland annat ha med...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Var in och läste på 1177 om utmattningsyndrom, vartenda symptom stämde in ordagrant på mig. Så nu överväger jag om det vore värt att...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 164
Senast: Mirre
·
Äldre Ordmärkeri jag vet men ett ord som används HELT fel ofta och egentligen får helt galen betydelse är krokodiltårar! Det betyder falska...
36 37 38
Svar
742
· Visningar
56 589
Senast: Sar
·
Äldre Min bil har börjat bete sig jättekonstigt... Felsökte den med dator,och fick upp att det var feltändning cylinder 1. När det är...
Svar
13
· Visningar
836
Senast: Fibusen
·
Äldre Nu startar jag en väldigt känsligt ämne men jag har på sistone blivit väldigt involverad i detta på alla håll och kanter och känner att...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
16 865
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Fototråd del II

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp