Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Har vi nån här som har koll på vad som är rimligt att begära i skadestånd efter ett sexuellt ofredande? Jag får inget målsägandebiträde...
Svar
13
· Visningar
1 731
Senast: gul_zebra
·
Juridik & Ekonomi Jag har levt utanför den vanliga arbetsmarknaden i jättemånga år. Mina extrajobb och korta anställningar har varit såna där man får lön...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 860
Senast: Kadi
·
Skola & Jobb Hej allesammans! Jag har börjat fundera på vad jag skulle vilja jobba med när jag blir vuxen då det börjar närma sig gymnasieval. Ett...
Svar
5
· Visningar
1 114
Senast: BusBarro
·
Kropp & Själ vi säger att jag äter en plopp 80g på tisdag, en marabou 100g på fredag, lösgodis på lördag, frukt varje dag och riktiga måltider och...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 478
Senast: TinyWiny
·
Juridik & Ekonomi Erkänner att jag inte kan det där med procenträkning men när Coop säger att de sänker priserna på frukt och grönt med 12% och att de då...
2
Svar
22
· Visningar
1 798
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Jag har klåda i ljumskarna, ibland bara på ena sidan. Det är sannolikt svamp så jag brukar behandla med lamisil. Men så slutar det klia...
Svar
19
· Visningar
1 140
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Någon som vet vad detta kan bero på? Jag har googlat mig blå, men hittar mest leverskador till följd av alkohol eller läkemedel...
Svar
9
· Visningar
1 381
Senast: SaraXX
·
Kläder & Bli fin Jag vill köpa en smaragdgrön klänning. Det är något som hittills visat sig vara helt jäkla omöjligt :banghead: Mina önskemål...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 401
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Har under en period fått konstig värk eller som mindre kramp/spänningar i halsen, tungan, käken. Svårt att beskriva känslan, men började...
Svar
6
· Visningar
708
Senast: Marvin
·
Skola & Jobb Jag är fullständigt förvirrad. Jag har fått en säsongsanställning men tydligen funkade det inte med en lönebidragsanställning för det...
Svar
10
· Visningar
827
Senast: Wille
·
Hemmet Någon Bukefalist som snyggat till ett trist kök? I huset har vi ett nytt men tråkigt kök. Det finns ingen anledning att byta ut det, men...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
9 994
Senast: Hermelin
·
Samhälle Jag tänkte vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vad som händer i världen allmänt. Allt från det humoristiska till politik, kultur osv...
Svar
0
· Visningar
394
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag gick ut på min vanliga promenad idag. Efter någon km kändes det som att skon började klämma. Stannade och snörde om skon men efter...
Svar
9
· Visningar
912
Senast: Catsu
·
Kropp & Själ Jag måste snyta mig minst en gång om dagen, ofta flera gånger. Jag har ingen rinnsnuva men får sjukt mycket snorkråkor. Det här har...
Svar
15
· Visningar
679
Senast: svea
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 607
Senast: tott
·
Juridik & Ekonomi Jag råkade dränka min Macbook i dricka när den låg i väskan. Så nu håller jag på och kikar på vad dom behöver för uppgifter för...
Svar
3
· Visningar
539
Senast: Bison
·
Kultur Har en städhelg framför mig och är i akut behov av en ljudbok för motivation och sällskap. Helst engelska titlar pga Audible...
2
Svar
21
· Visningar
1 002
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Jag funderar på det här med att ge och få bekräftelse. Jag blir lite förvånad över när jag läser att man ska kunna kommunicera till en...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
11 648
Hemmet Jag har börjat störa mig på att mina morgnar känns så osmidiga. Det går åt oceaner av tid innan jag kommer igång med det jag egentligen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
5 005
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp