Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fordon Jag har ett - ännu så länge - litet område ovanför ena bakhjulet där lacken har börjat "bubbla". Alltså har det börjat rosta där. Jag...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: Krålus
·
  • Omröstning
Samhälle Idag är det dagen FN har utlyst som världsdagen för downs syndrom. Så i och med det bär vi olika strumpor idag för att uppmärksamma...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 671
Senast: Angel
·
Fritid Jamen tabellen ser väl redan rätt trevlig ut? :) Och bara känslan att kolla sammanställningen av matcher och det är inte publiksiffror...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 301
Senast: Jeffery
·
Hemmet Ska ju flytta till nytt hus och vill hängna in det. Behöver vara nät. Problemet är att det är ett ganska stort område jag vill hägna...
Svar
10
· Visningar
1 124
Senast: Ramona
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
799
Senast: Rosett
·
Samhälle Nån här som vet mer om pensionssystemet där? De protesterar ju för att pensionsåldern ska höjas till 64 år. Men jag läste på Facebook...
Svar
6
· Visningar
779
Senast: sjoberga
·
Relationer Under hela skolgången var jag i ett gäng. Innan var det dagis. Vi körde förskola grundskola och gymnasiet. Extremt kul. Busiga och glada...
Svar
6
· Visningar
1 166
Senast: Texaz
·
Kläder & Bli fin Ska på bröllop i sommar :love: och hittar ingen klänning som känns helt rätt, så nu tänkte jag damma av symaskinen och försöka ge mig...
Svar
18
· Visningar
1 229
Senast: monster1
·
Hemmet Min gamla skottkärra har totalhavererat. Det var - tror jag - en lite lyxigare modell av de små lätta billiga skottkärrorna. Den har...
Svar
16
· Visningar
744
Fritid Nu har det fullständigt exploderat med flyttfåglar som kommer inför den nya säsongen här i norra östergötland efter all kyla och alla...
2
Svar
24
· Visningar
961
Kropp & Själ Vid hakan har jag ett skäggstrå som växer ut ibland och som jag brukar rycka med pincett. Men nu lyckas jag inte. Jag har försökt i...
Svar
4
· Visningar
1 074
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Tillvaron kan ofta mest bestå av måsten och borden. Och tråkigheter. Eller bara jämntjock strävan framåt. Men det brukar ändå finnas...
2
Svar
31
· Visningar
1 897
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Hej alla! Sitter med en skoluppgift om diabetes och att mäta sitt blodsocker. Jag får inget riktigt grepp om hur detta fungerar, hur...
2
Svar
27
· Visningar
1 016
Mat Jag oroar mig redan för årets student. Kan inte ha catering. Jag skulle vilja ha en enda rätt, inte buffé. Den får gärna vara...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
11 724
Senast: Lingon
·
Hemmet Någon som har testat? Hur krångligt var det? Vilken färg och teknik använde du, och lyckades folk vara i närkontakt med möbeln (t.ex...
Svar
5
· Visningar
862
Senast: Yeah but
·
  • Låst
Tjatter Jag lagar mat och undrar när katten tänker komma in. Sådär såg hon ut när hon (st)jälpte mig bädda!
99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
73 450
IT & mobiler Vi bygger ny hemsida till ridskolan och tänkte be medlemmarna att bidra med bilder vi kan använda där. Då är ju någon form av molntjänst...
Svar
19
· Visningar
834
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Min mobil har börjat korrigera mig när jag skriver och jag har ingen aning om hur jag stänger av det. Tur att jag korrekturläser. Det...
Svar
10
· Visningar
1 002
Senast: Wille
·
Kläder & Bli fin Har hamnat i en sentimental sinnesstämning (40årskris?) och börjat meditera över saker en hade omkring sig under uppväxten. Tror att...
2
Svar
27
· Visningar
3 360
Trädgård & Växter Vår gräsmatta blir alltid väldigt blöt nu under vårvintern när snön och isen smälter. Främst på ett ställe där det också är en svacka...
2
Svar
33
· Visningar
1 676
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp