Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb För företag, som mitt eget, som erbjuder en kombination av minst två av övernattning, aktivitet eller resa, krävs enligt...
Svar
5
· Visningar
1 221
Senast: TomasN
·
Skola & Jobb Jag läser på 50% samtidigt som jag arbetar vid sidan av. Mitt fribelopp kommer vara på runt 116000 kronor denna terminen. Men jag undrar...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Under en ganska lång tid har jag funderat på att byta yrke, då jag känner mig relativt "klar" på mitt nuvarande jobb. Det finns ingen...
Svar
8
· Visningar
1 456
Senast: elfi
·
Skola & Jobb Ni som läst på högskola/universitet hur lång tid tog det innan ni fick jobb efter avslutad utbildning? Jag tog examen (som...
2
Svar
39
· Visningar
3 828
Senast: WBanna
·
Skola & Jobb Efter år av dåligt mående har jag bestämt att ta tag i min examen inom MKV. Jag har dock insett att medieproduktion inte är det jag vill...
Svar
11
· Visningar
1 326
Senast: Pancakes
·
Skola & Jobb Är det någon här som arbetar som arbetsterapeut? Jag tror verkligen att det är ett yrke för mig. Men när jag har tittat på...
Svar
8
· Visningar
2 938
Senast: Shudde
·
Skola & Jobb Jag har inget slutbetyg från gymnasiet, när jag frågat angående det så har kontaktpersonen på gymnasiet sagt att jag saknade ett ämne...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Jag har i helgen prov jobbat som frukostvärdinna.Hur gör jag nu med kassakortifyllningen till a-kassan).Jag förmodar att jag kommer att...
Svar
8
· Visningar
1 015
Senast: Csillag
·
Skola & Jobb Blev lite paff idag på jobbet, en tjej där berättade att hon hade en rad (alltså schema) på 75% fram tills sommaren. Detta gjorde mig...
2
Svar
36
· Visningar
3 890
Senast: chio
·
Skola & Jobb Jaha idag blev jag uppsagd. Första reaktionen är TJOHOOO JAG ÄR FRI :D Inte helt normalt. Men jag tycker verkligen inte om mitt...
Svar
11
· Visningar
2 412
Skola & Jobb Är det någon som vet vilka djurjobb som inte kräver utbildning eller har en ganska kort utbildning (ca 1 år) Jag känner en sån längtan...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: Aliche
·
Skola & Jobb Hej! Skriver här på U då jag misstänker att ni har bättre koll på studier än oss gamla rävar :angel: Undrar om det är någon här inne som...
Svar
9
· Visningar
2 034
Senast: Andromedae
·
Skola & Jobb Jag vill skriva en bok! Fast hur gör jag? Hur börjar jag? Google i all ära, men Bukes samlade erfarenheter är mycket bättre än...
Svar
10
· Visningar
1 175
Senast: Sol
·
Skola & Jobb Har lagt ut bilder och skrivit om bakverk jag gjort i min blogg, ska man länka till den i ansökan kanske? Vad tycker ni?
Svar
12
· Visningar
1 495
Senast: Kiwifrukt
·
Skola & Jobb Eller vad har ni för inneskor på era arbeten? Jag har vikarierat i en skola ett tag nu och gått omkring utan skor i klassrummet, men det...
Svar
19
· Visningar
7 647
Skola & Jobb Hej! Är det någon som har koll på skillnaden mellan en akvatisk art och en marin art? Har försökt googla men blir inte så klok.
Svar
4
· Visningar
933
Senast: Gabbi
·
Skola & Jobb Säg att ni tar examen efter en lång utbildning och helt plötsligt står med två jobberbjudanden. Det ena är tryggt, välkänt och...
2
Svar
34
· Visningar
2 887
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Jag har sökt tjänstledigt för studier i höst, under förutsättning att jag kommer in. Det gäller naturbasår och det var 0,80 på HP förra...
Svar
6
· Visningar
4 391
Senast: Myssan
·
R
Skola & Jobb Skulle gärna ringa CSN men det kostar en förmögenhet härifrån med tanke på köerna. Hoppas på hjälp här, som jag sedan kan dubbelkolla...
Svar
6
· Visningar
986
Senast: Raderad medlem 6459
·
Skola & Jobb Hej alla goa och glada! Nån som har lust att hjälpa mig med lite förslag på vad man kan hitta på? Jag känner att jag måste göra...
Svar
11
· Visningar
1 161
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp