Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Finns det något allmänklok och/eller juridiskt bildad bukefalist som vet vart lydelsen kring "men i bo" återfinns? Sakfråga gällande typ...
Svar
7
· Visningar
856
Senast: glittra
·
IT & mobiler Maken lyssnar på ljudbok när han ska sova och då det alltid är knepigt med julklapp till honom sneglar jag nu på pannbanden med...
Svar
4
· Visningar
498
Senast: Bulldoozer
·
IT & mobiler Idag har appen blivit tokig först bad den mig ”Ge oss feedback på leveransen ifrån XX” där XX var min mans namn. Sen påstår den att jag...
Svar
3
· Visningar
446
Senast: Soapbubble
·
Tjatter Jag ligger i soffan med en gosig katt på magen, men skulle behöva resa mig. Känns svårt. Vad har du för i-landsproblem?
Svar
8
· Visningar
673
Senast: Ketrawzc
·
Samhälle Jag bokade just ett inrikesflyg till Umeå med Norwegian (för jobbet) men kom på att jag inte har förnyat mitt pass. Funkar det med...
Svar
18
· Visningar
1 180
Kropp & Själ Jag har problem med en tand. Tyvärr sitter den näst längst bak vilket orsakar problem när den ska röntgas eftersom den lilla...
2
Svar
33
· Visningar
7 836
Senast: Breaktown
·
Fritid Jag vill ha en läsplatta som fungerar till att låna och läsa böcker från bibliotek i första hand. Har förstått så mycket som att Amazons...
2
Svar
37
· Visningar
2 218
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Jag hade webshop tidigare och folk betalade då med PayPal. Det var inte så poppis och idag tror jag de flesta föredrar Swish. Men, då...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Blev inspirerad av tråden som handlar om att städa 15 min. Så jag funderar vad finns det för annat bra man kan göra i 15 minuter...
2
Svar
26
· Visningar
1 859
Senast: Catsu
·
Hemmet Hos oss gillar ingen att städa och därför blir det heller inte av... Men det är trångt och det är mycket saker och möbler överallt...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
37 570
Senast: TinyWiny
·
Kultur Jag ser på denna serie och det finns fem säsonger på Netflix. I USA finns det 7 säsonger men jag kan inte någonstans hitta var jag kan...
Svar
0
· Visningar
507
IT & mobiler Siffrorna högst upp, vad betyder dom egentligen, mer än att det blir olika storlek på bilderna. Blir kvalitén annorlunda? Jag fattar...
Svar
5
· Visningar
468
Senast: pepp
·
Kropp & Själ På senare tid har det börjat knastra nåt alldeles orimligt i min nacke. Ligger jag t.ex. på rygg med lite höjd kudde i sängen och ska...
2
Svar
27
· Visningar
2 348
Hemmet Är de bra? Funderar på att köpa en till min syster som måste hugga ved och tycker det är tungt. Någon som har erfarenhet av den, typ denna:
Svar
13
· Visningar
1 013
Senast: GoldieII
·
Juridik & Ekonomi När man ska binda om räntorna på sitt lån, gör banken en ny värdering av huset då? Motsvarande hus i området har gått ner typ 200k i...
Svar
17
· Visningar
1 659
Senast: Acto
·
Relationer Jag behöver skriva av mig. Ni är kloka. Det här är invecklat och jag får förmodligen inte med allt relevant i ett första inlägg. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 047
Senast: Pinus
·
IT & mobiler Kommer få hem ny mobil i veckan, är 100 år sen jag hade ny känns det som. Min fråga, hur bökigt är det att få över appar osv till den...
2
Svar
22
· Visningar
1 332
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har googlat mig till att jag förmodligen har nån inklämningsåkomma i axeln. Det började kännas av i våras och nu kan jag knappt ta...
2
Svar
23
· Visningar
1 529
Senast: Karfitsa
·
Fritid På fredag kommer jag att ha ett gäng timmar att slå ihjäl i Tallin mellan hotellutcheckning och färja. Jag har en extremt snål budget...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag har en app i mobilen som heter Todoist. Där kan jag skriva in saker som behöver göras. Man kan sätta ett datum för när det ska...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 152
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp