Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I våras fick jag Peroneustendinos. Konstaterat med UL. Efter ett antal behandlingar med stötvåg och laser samt anpassad ansträngning...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Vi har ett "härbre" (timmerstuga) i trädgården som inte alls faller mitt dalahjärta i smaken. Har köpt en liten bytta äkta Falu rödfärg...
Svar
19
· Visningar
1 109
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Har någon sådana? Är de bra dvs sköna, hållbara och inte snorhala? Jag söker en ny vinterkänga och jag har sneglat på dessa, dock ej...
Svar
15
· Visningar
819
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Efter en ridolycka för drygt 3 år sedan har jag omfattande knäproblem. Höger knä är opererad tre gånger och kommer aldrig bli bra. Jag...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: ufot
·
Skola & Jobb Hej, är det någon som studerar till programmerare eller liknande, på distans? Skulle ni vilja berätta lite mer? Vad tänker ni om...
Svar
7
· Visningar
714
Senast: Tonto
·
Mat Engelsmännen har ju sin "full english", amerikanerna sina pannkakor eller äggröra osv. Har vi en typisk svensk frukost här i landet...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
10 765
Senast: _Elly_
·
Hemmet Ja, jag kommer ärva familjens stuga. Det är en "sportstuga" min morfar byggt själv. Frågan då, den är på ofri grund och har ett arrende...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 516
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Jag försöker prylbanta. Så jag undrar; vilken pryl som du trodde att du behövde klarar du dig utan? Gör du prylens funktion på något...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
8 213
Senast: tanten
·
Kläder & Bli fin Är på jakt efter en topp som ser ut ungefär som den här. Någon som vet var jag kan hitta en? :)
2
Svar
23
· Visningar
1 464
Senast: zarmino
·
Hemmet Jag skulle vilja veta lite mer om hur det funkar när man hyr ut rum via airbnb. Checkar man in på kvällen och ut på morgonen? Eller när...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 107
Senast: Wille
·
Fritid Någon mer som har problem att ladda serier på c more? Vill se nattryttarna avsnitt 3. Dels laggar det under tiden man tittar och nu...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: Sporthorse
·
Fritid Jag fick en ljus idé om att sälja mina kristyränglar på bokmässan, eftersom det känns som om de passar med det lite gammaldags temat...
2
Svar
38
· Visningar
1 994
Kropp & Själ Håret är torrt. Huden är kliig. Jag är trött. Kasta hit recept och tips på uppiggande shots, inpackningar, vitamintillskott, masker. Vad...
2
Svar
24
· Visningar
2 109
Senast: Acto
·
Tjatter Alla känner väl till att man inte ska klippa i papper med en tygsax, för att den då blir slö. Men varför blir den slö? Vad är det med...
Svar
11
· Visningar
1 456
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Hej. Bara av att tänka på det aktiveras min kräkreflex och jag får kväljningar. Det har aldrig hänt att något kommer upp utan det är...
Svar
9
· Visningar
1 703
Senast: Grabben99
·
Tjatter Tittar på första Frozenfilmen med dottern och funderar över en del ytterst viktiga frågor. Borde inte Kristoff och Grandpabi (hur det...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Mirre
·
Trädgård & Växter Vi har några buskar av finare sort i trädgården som vi inte vill ha kvar. Kan man gräva upp dem och flytta eller är det bättre vänta...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: Fruentimber
·
Kläder & Bli fin Jag har sytt en stor necessär till julklappsspel med familjen. Men vad ska jag lägga i den? Det ska passa de flesta från 6-68 år både...
Svar
7
· Visningar
479
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Någon som har det och vill dela med sig av sina erfarenheter? Jag ska bli utredd för det nu och har varit och tagit de första proverna...
Svar
3
· Visningar
704
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag får börja med att jag trivs ypperligt med mitt nuvarande yrkesval! Jag jobbar som medicinsk sekreterare och favoritsysslan där är...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 553
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp