Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Så många gånger som jag sett honom på hockeyrinken på TV och så många gånger som jag förundrades som barn över hur du spelade i...
Svar
4
· Visningar
697
Senast: Jeffery
·
Trädgård & Växter Är det någon som vet vad det här är för växt? :) Mina gerbiler älskar den men jag har inte lyckats klura ut vad det är för något 😅
Svar
3
· Visningar
872
Senast: lilstar
·
IT & mobiler Min skärm på mobilen har en rejäl spricka där en mini-flisa helt saknas så det är "öppet" ner i telefonen på framsidan. På baksidan fler...
Svar
13
· Visningar
1 201
Tjatter Det är krig i Ukraina, elkris i Sverige och vad toppar nyheterna - Sir Väs 🐍 Hoppas han har lite kul på rymmen från sitt tråkiga terrarium.
2 3
Svar
56
· Visningar
3 426
Senast: Sporthorse
·
Samhälle Hur har ni det i ovädret? Snöar det mycket där ni bor?
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 457
Senast: Scata
·
Fordon Jag behöver byta bil. Om jag inte gör det väldigt väldigt snart kommer det bli akut :cool: Men det är ju så förb. svårt att välja! Så nu...
2
Svar
27
· Visningar
2 033
Senast: golit
·
Fritid Världsvana resenärer! Slutet av november åker jag till Paris på egen hand några dagar för konsert, men jag har inte rest själv sedan...
2
Svar
28
· Visningar
1 828
Senast: Tokyo
·
Skola & Jobb En person som är dömd för ett omsorgsbrott, är denne lämplig som chef inom omsorg? Hur ställer sig anställande enhet (kommun) till...
Svar
15
· Visningar
1 283
Kropp & Själ Fungerar det öht? Hört att de inte fungerar på ljusa hår. Någon som är nöjd? Vilket märke och modell isf? Finns ju en del rea på sådana...
Svar
2
· Visningar
560
Senast: skiesabove
·
  • Omröstning
Hemmet Jag har en vän på besök. Hen menar att det nästintill internationell standard att sopkärlet ska stå bakom höger dörr. Jag hävdar att den...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 817
Senast: Seabaz
·
Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
503
Kläder & Bli fin Jag har äntligen lite mer pengar att lägga på att uppdatera min garderob med lite kvalitetsplagg. Vill satsa på plagg som är hållbara...
Svar
14
· Visningar
1 506
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Är det någon som regelbundet använder menstrosor? Vad är er erfarenhet? Jag funderar på menstrosor då jag upplever att fiffi inte mår...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
15 770
Senast: undine
·
Kläder & Bli fin Vad har ni för mössa nu? Jag har en helt vanlig mössa. Hatar egentligen mössa, men fryser numera något så kolossalt så jag får klä på...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 766
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Jag är en sucker för härligt doftande handkrämer och söker tips på fler. Just nu använder jag Sol de Janeiro Brazilian Touch som jag...
Svar
5
· Visningar
484
Senast: tott
·
Kropp & Själ En tråd för att visa vilken årstid som är hos dig just nu! Jag har den senaste tiden blivit så årstidsmedveten, så där så att jag...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 518
Senast: Sryoqwe
·
Kultur Jag läser mycket böcker (främst fantasy och romance), och har under flera år använt Goodreads för att spara vilka böcker jag vill läsa...
2
Svar
23
· Visningar
1 231
Senast: Badger
·
IT & mobiler Då min gamla iPhone helt håller på att ge upp ska jag köpa ny telefon. Blev dock så irriterad på min nuvarande operatör Halebop att jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 441
Senast: sjoberga
·
  • Omröstning
Samhälle Personer som begått brott under en allvarlig psykisk störning döms ju oftast till rättspsykiatrisk vård (RPV), inte fängelse, eftersom...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 170
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Jag behöver lite hjälp med att bolla lite. Jag får sedan några veckor ångest på kvällarna som gör att jag inte kan somna. Då finns det...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 858
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp