Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vad kan man göra av gardintyg förutom kuddfodral och gardiner? Har ett jättefint grönt tyg som jag köpte på Lagerhaus för några...
Svar
7
· Visningar
1 141
Senast: Tassetass
·
S
Hemmet jag har flyttat till en liten etta och jag har jätte svårt att få det mysigt. Har provat lite allt möjligt men tycker inte det blir så...
Svar
10
· Visningar
2 411
Senast: Sarababe
·
Hemmet Hur gör man för att lättast få bort en heltäckningsmatta? Har försökt dra lite i ett hörn och ser att det är något gulaktigt mjukt...
Svar
6
· Visningar
20 198
Senast: Rie
·
Hemmet Det kanske blir så att jag flyttar med min 1-årige son till en 2:a på 46 kvm. Alltså litet. Har chans till 1:a handskontrakt. Hur kan...
2
Svar
26
· Visningar
2 602
Senast: doglover
·
Hemmet Vad heter sånt där pärlgrejs som man har istället för dörrar? :confused: Och ibland tillsammans med en dörr? Finns med olika motiv...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Jaulgreis
·
Hemmet Skrev just om detta i en annan tråd, men; Hur håller ni ordning på alla sladdar, kontakter och elände som hänger ihop med datorn. Jag...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Prosit
·
Hemmet ...efterlyses! Jag håller på o renoverar mitt sovrum. Det är konstig planlösning med en typ av alkov innanför som är 1.30x2.50...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: Maira
·
Hemmet Jag spanar frenetiskt efter en typ expedit-hylla men det ska vara 3x3 och inte mer än 90cm bred. Dessutom ska den vara vit. Rimligtvis...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: Haukur
·
D
Hemmet Jag ska snart flytta till en lägenhet där jag måste betala hushållselen själv. Jag har aldrig betalat hushållsel förut och nu har det...
Svar
10
· Visningar
1 488
Senast: Dasjenka
·
Hemmet Jag ringde till posten och hörde mig för hur jag ska gå till väga för att "få postlåda" till mitt hus när jag flyttar dit (finns ingen...
2
Svar
20
· Visningar
8 650
Senast: Inte_Ung
·
C3
Hemmet Någon som sett vart detta märke säljs? vattenkokaren håller på att kasta in så jag behöver en ny Har hittat en hemsida men...
Svar
8
· Visningar
1 129
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Nu har det visserligen pågått ett litet tag och börjat komma nån vart, men va fasen. :D Det kan vara kul att göra en sån här tråd som...
Svar
9
· Visningar
3 754
Senast: Sar
·
Hemmet Någon som vet hur man gör, vad det kostar osv. Jag bor i en "bongotrumma" och mina grannar driver mig till vansinne, så något måste...
Svar
2
· Visningar
1 648
Senast: Kusebuse
·
Hemmet Har vi hittat vårt ställe. Skrev på papper på en super-trevlig bostadsrätt igår. 2 rok, 64 kvm = helt perfekt! Hyfsat renoverad redan...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Armani__
·
Hemmet Är det någon av er som håller på med decoupage ? Är lite nyfiken på att börja med det. Vad behöver jag ? Finns det något startpaket...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: johannea
·
Hemmet Hade en liten diskussion med sambon igår ang kvalster... Enligt honom så är kuddar som är knöliga och "tomma" uppätna av kvalster och...
2 3
Svar
42
· Visningar
9 995
Senast: Snäjkie
·
V
Hemmet Och är det inte rätt så bråttomt att rätta till?? Min syster har precis flyttat hemifrån (1/11), det är en tvåa i ett hyreshus som...
Svar
1
· Visningar
1 038
Senast: mino
·
V
Hemmet I Fredags var vi och tittade på en ny lägenhet i stan -imorgon ska vi se två till (:bump::D:bump: ). Men, utgångspriset på den vi såg...
Svar
14
· Visningar
2 045
Senast: Vaccan
·
Hemmet Har gått sönder, hur är det kan man byta den eller är det bara att göra sig av med åbäket? Någon som har varit med om samma sak, eller...
Svar
4
· Visningar
6 284
Senast: Boj
·
Hemmet Är grymt less på min placering av möblerna men kommer inte på hur det ska placeras för att bli bäst. Någon som vill göra ett försök...
Svar
8
· Visningar
962
Senast: Armani__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp