Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

D
Hemmet Jag ska snart flytta till en lägenhet där jag måste betala hushållselen själv. Jag har aldrig betalat hushållsel förut och nu har det...
Svar
10
· Visningar
1 489
Senast: Dasjenka
·
Hemmet Jag ringde till posten och hörde mig för hur jag ska gå till väga för att "få postlåda" till mitt hus när jag flyttar dit (finns ingen...
2
Svar
20
· Visningar
8 662
Senast: Inte_Ung
·
C3
Hemmet Någon som sett vart detta märke säljs? vattenkokaren håller på att kasta in så jag behöver en ny Har hittat en hemsida men...
Svar
8
· Visningar
1 130
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Nu har det visserligen pågått ett litet tag och börjat komma nån vart, men va fasen. :D Det kan vara kul att göra en sån här tråd som...
Svar
9
· Visningar
3 755
Senast: Sar
·
Hemmet Någon som vet hur man gör, vad det kostar osv. Jag bor i en "bongotrumma" och mina grannar driver mig till vansinne, så något måste...
Svar
2
· Visningar
1 650
Senast: Kusebuse
·
Hemmet Har vi hittat vårt ställe. Skrev på papper på en super-trevlig bostadsrätt igår. 2 rok, 64 kvm = helt perfekt! Hyfsat renoverad redan...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Armani__
·
Hemmet Är det någon av er som håller på med decoupage ? Är lite nyfiken på att börja med det. Vad behöver jag ? Finns det något startpaket...
Svar
1
· Visningar
876
Senast: johannea
·
Hemmet Hade en liten diskussion med sambon igår ang kvalster... Enligt honom så är kuddar som är knöliga och "tomma" uppätna av kvalster och...
2 3
Svar
42
· Visningar
10 006
Senast: Snäjkie
·
V
Hemmet Och är det inte rätt så bråttomt att rätta till?? Min syster har precis flyttat hemifrån (1/11), det är en tvåa i ett hyreshus som...
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: mino
·
V
Hemmet I Fredags var vi och tittade på en ny lägenhet i stan -imorgon ska vi se två till (:bump::D:bump: ). Men, utgångspriset på den vi såg...
Svar
14
· Visningar
2 047
Senast: Vaccan
·
Hemmet Har gått sönder, hur är det kan man byta den eller är det bara att göra sig av med åbäket? Någon som har varit med om samma sak, eller...
Svar
4
· Visningar
6 291
Senast: Boj
·
Hemmet Är grymt less på min placering av möblerna men kommer inte på hur det ska placeras för att bli bäst. Någon som vill göra ett försök...
Svar
8
· Visningar
963
Senast: Armani__
·
H
Hemmet Vi har ett "hörn" i vardagsrummet som inte använd för vi vet inte vad vi ska använda den till. Ritade en snabb bild där ni ser att i de...
Svar
8
· Visningar
933
Hemmet Vi ska bygga hus och funderar just nu på vilket material vi ska på köksgolvet. Köket sitter ihop med vardagsrummet. I vardagsrummet ska...
2
Svar
20
· Visningar
16 410
Senast: malllle
·
Hemmet Någon som har gjort det? Har ett monster till soffa med en inte alltför praktiskt färg! Den har fått några fläckar pga katter som...
Svar
16
· Visningar
19 873
Senast: Armani__
·
Hemmet Jag har abstinens. Jag måste julpynta NU. Jag älskar att julpynta :love: Det blir inte bättre heller av att jag sitter och tittar i...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 430
Senast: jaca
·
Hemmet Jag har tv-möbel och vardagsrumsbord i valnöt från Mio, suuuperfint. Nu ska vi flytta till nytt o skulle behöva utöka...
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: Lamborghini
·
Hemmet husköp på grund av högre bud när handpenningen är betald? (bara spekulerar)
Svar
9
· Visningar
19 415
Senast: labb
·
P
Hemmet Jag o min sambo var på en visning av fiskarhedenvillan - spoven i helgen. Vi blev totalt förälskade i huset. Så nu undrar jag om det är...
Svar
1
· Visningar
2 402
Senast: jo7
·
Hemmet Kan ni inte lägga in alla bilder ni har på era interiörer. Alltså allt inifrån hus/lägenhet, eller, efterssom vi är på Buke, era stall...
Svar
11
· Visningar
1 125
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp