Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det en lymfkörtel? Den där hårda knölen som sitter alldeles bakom örat (ovanför örsnibben)?
Svar
10
· Visningar
3 162
Senast: Miedo
·
Kropp & Själ Jag hamnade i en diskussion med en veterinärkompis om hundar och deras skall, inspirerad av min skällande sheltie. Hur får hon inte ont...
Svar
6
· Visningar
656
Senast: Ms_Antrop
·
Hemmet Jag har inget extrarum i huset som kan bli mitt skrivrum. Men i stallbyggnaden finns två isolerade gästrum, varav det ena används som...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 432
Senast: Septicemia
·
Hemmet Jag läste att man enligt konsumentlagen har tio års reklamationsrätt och funderar över huruvida det fungerar i praktiken. 2013 panelade...
Svar
3
· Visningar
614
Senast: Sofie.S
·
IT & mobiler Jag köpte ett Xiaomi Mi band 4 då det kändes inom budget och hade fått bra resultat på tester (hur det kunde få det övergår mitt...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 915
Senast: TeamLundVer
·
Hemmet Funderar på att bygga en ny gungställning till barnen när vi blev tvungen att riva den gamla. Men funderar om min konstruktion skulle...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Inspirerad av särbegåvningstråden så spinner jag vidare ytterligare. Ni som har gjort Myers Briggs personlighetstest, vad är resultatet...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
12 791
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Hur engagerade är ni i ett arbete? Hur accepterar ni när förändringar införs väldigt snabbt till ett arbetssätt som ni inte tror gynnar...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 919
Senast: Cattis_E
·
Mat Glömde en oöppnad philadelphiaost framme … vågar jag äta den? Den stod framme omkring 12-24 timmar, minns inte riktigt. Har 25 grader...
Svar
6
· Visningar
4 578
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har en tanke om att vara lite mer aktiv på LinkedIn för att synas lite mer professionellt, men jag misstänker att jag är på...
Svar
12
· Visningar
1 171
Senast: lingonben
·
Samhälle Jag har bekymmer med detta, eftersom jag har ett antal exotiska djur hemma,och bor 50 mil ifrån en veterinär som kan dessa djur. Innan...
Svar
7
· Visningar
802
Senast: Lingon
·
Fritid På fredag fyller jag år. Egentligen är jag inget stort fan av "specialdagar" och firar sällan något öht, men just födelsedagar känns...
Svar
9
· Visningar
1 031
Senast: Elektronen
·
Kropp & Själ Är trött på att gå klibbig av solskydd x antal timmar efter man smörjat in sig. Finns det någon som går in riktigt bra och är klibbfri...
Svar
17
· Visningar
946
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Behöver en ny plånbok men hittar ingen jag gillar. Vad har ni för plånböcker? Gärna bild!
Svar
11
· Visningar
833
Senast: Ramona
·
Kläder & Bli fin Vad finns det för bra sport-BH's därute? Vilken tycker ni är bäst? Jag söker en ny som helst ska ha någon form av vaddering samt gärna...
2
Svar
34
· Visningar
2 445
Senast: Bee
·
Kropp & Själ Sådärja 😕 Senaste dagarnas värme har fått min fotknöl på vänster fot att svullna igen - liksom de 2 (minst) senaste åren. Ingen smärta...
Svar
5
· Visningar
910
Senast: ameo
·
Mat Jag blir så trött på att kött-kopie-företagen tar bort de produkter jag gillar... En maträtt jag tycker mycket om är typ...
2
Svar
28
· Visningar
1 851
IT & mobiler I helgen blev min iPhone X fuktskadad i samband med flyttstädningen och nu har skärmen lagt av. Telefonen är igång, den reagerar när jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 464
Senast: Voeux
·
Relationer Jag är 32 år och har under hela min tid på jorden nog aldrig sagt "jag älskar dig" till någon. Inte ens till min mamma. Det handlar inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 013
Senast: Otherside
·
Samhälle Hur fungerar det rent juridiskt om man använder bevismaterial för att bevisa någons påstådda lagbrott och bevismaterialet i sig är...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ont i ryggen efter förlossning
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp