Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Har lite frågor om ridhusunderlag om hur ni sköter det/hur ni vill ha det. 1: Vad för underlag har ni? 2: Hur stor belastning är det i...
Svar
6
· Visningar
2 087
Hästmänniskan Jag ska sälja min häst och jag har så himla svårt att hantera det, så jag tänkte höra här om ni har några kloka råd eller tips eller...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 658
Senast: _Zacke_
·
Hästmänniskan Hej! Någon som vet på ett ungefär vad det kostar att leasa en b-kortsbil ? Vill gärna ha lite info angående detta då jag ej hittar...
Svar
2
· Visningar
1 404
Senast: Masse
·
Hästmänniskan En ytterst märklig diskussion har blossat upp med min särbo (om man vill sträcka sig så långt). Hästmänniska. Häst-intresse. Häst som...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 103
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Har tröttnat på storstadspulsen och har lyckats övertala maken att flytta :) Just nu letar jag information om vart geografiskt i...
Svar
19
· Visningar
1 508
Senast: Marty
·
Hästmänniskan Följer ni det? Vad tycker ni om det programmet? Jag tänkte börja titta ikapp idag då jag missat.
Svar
1
· Visningar
933
Senast: Rosett
·
Gnägg Startar en tråd, för jag misstänker att jag inte är ensam om att fastna i olika hästöden här på Buke... Och sedan helt tappa bort dem...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
46 484
Senast: Beckham
·
Anläggning Flyttbara vindskydd. Är det ens möjligt ? Tänker mig ett vindskydd för 2-3 hästar som inte permanent sitter fast i marken / kan tas loss...
Svar
17
· Visningar
3 483
Senast: Krans
·
Hästmänniskan Jag vet inte om jag är överdrivet rädd för smittor och därför frågar jag här. Jag har eget stall med två egna och två inhyrda hästar och...
2
Svar
23
· Visningar
1 829
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Jag har haft min hopphäst i fyra år. Hon gillar att hoppa. Typ hela tiden. För sig själv i hagen. Hon gillar även slidestop och häftiga...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 684
Senast: Ketrawzc
·
P
Hästmänniskan Det är ju lagligt, men är det någon som gör det regelbundet? Finns det några risker?
Svar
17
· Visningar
8 469
Senast: corzette
·
Gnägg Nu kära vänner har jag råkat ut för ett problem som känns både fånigt och ytligt, nästan pinsamt til och med. Men jag bjuder på det och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
16 541
Senast: BornAgain
·
Hästmänniskan Hej Är sugen på att skaffa foderhäst igen jag har haft det en gång förut då var jag yngre och inte alls lika kunnig som nu. Har många...
Svar
3
· Visningar
658
Senast: annie_cool
·
Gnägg Igår kväll hände något som jag har så otroligt dåligt samvete för idag. Min häst är otroligt envis och ibland lyssnar han inte även fall...
Svar
11
· Visningar
1 666
Senast: _FiA_
·
Anläggning Har en timmerlada som jag håller på att renovera till stall. Vad är lämpligast att isolera innertak och väggar med? Ska ha rinnande...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: warg
·
Hästmänniskan Eventuellt kommer vår ekonomiska situation att ändras drastiskt inom en snar framtid. Min fundering är att försöka att hitta...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Emmahpemma
·
Hästmänniskan Hur gör man den mörka årstiden när hästen kan behöva stå ett par timmar i transporten på tävling på kvällen? Kan lyset i transporten...
2
Svar
23
· Visningar
2 226
Senast: fio
·
Gnägg Igår när vår dotter red sitt pass på ridskolan satt jag och funderade på det här med ridskolehästar. Det finns verkligen underbara...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 351
Senast: Maoam
·
Hästmänniskan Så här, jag ska i slutet av nästa månad hämta hem ett föl :love:! Fölet finns drygt 60mil bort och jag har letat lite mellan dom olika...
Svar
7
· Visningar
1 457
Senast: moster
·
Ekonomi & Juridik Jag har en väninna som efter flera livskriser hamnat i en svår ekonomisk situation. Så pass att hon inte kunnat betala de två senaste...
2
Svar
20
· Visningar
3 213
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp