Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Nån som vet nån sida på nätet där man kan få en kalkyl på vad det egentligen kostar med häst????? :confused:
Svar
5
· Visningar
925
Senast: Eem
·
C
Hästmänniskan Hej! Är det någon här som är kunnig på hur man kan räkna ut vad som är ekonomiskt fördelaktigast när det gäller bil som ska användas...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: FairLady
·
S
Hästmänniskan Sitter och funderar på hur man blir sadelmakare... Är det lärling som gäller eller finns det en utbildning för det? Ni som är...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Spider84
·
Hästmänniskan Blev utskälld idag efter noter för att jag red på en väg som "Vägföreningen minsann beslutat att ridning är förbjuden på mellan April...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 402
Senast: Calazirya
·
Hästmänniskan Har just köpt hus med ladugård har bestämt mej för att bygga uteboxar på logen. Skötselrum inne i det gamla kostallet där jag har tänkt...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: guldmane
·
I
Hästmänniskan Tänkte göra en paddock 20*40m, kommer att gräva ur och dränera. Men vad är det jag ska lägga på sen? Vad är det för olika lager? Är det...
Svar
1
· Visningar
1 170
Senast: ecssory
·
N
Hästmänniskan Hmm.. vet inte om det blev rätt forum nu.. jaja. Ska till Strömsholm i morgonon på studiebesök "med stallet". Det var fritidsledaren...
Svar
12
· Visningar
1 063
Senast: kopparberg
·
C
Hästmänniskan Vad kan man ta betalt för att ställa upp med allt från boxplats till foder och skötsel, även motionering av ett dräktigt sto? Allt ska...
Svar
1
· Visningar
1 341
H
Hästmänniskan Hej, Är i letartagen efter ny häst.. Behändig storlek för mig är att köpa en maxad D-ponny, istället för stor häst, eftersom jag är en...
2
Svar
20
· Visningar
2 882
Senast: Hästen
·
D
Hästmänniskan Vet inte om detta är rätt forum för min fråga, men jag provar... Efter ca 1 års tid ska min underbara häst äntligen bli min på riktigt...
Svar
9
· Visningar
1 311
Senast: elbereth
·
M
Hästmänniskan Kanske fel trå, men jag provar. Nån här som vet ungefär hur mycket det kostar att importera en isis fårn Island? :confused:
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Mariqa
·
Hästmänniskan Går det att ändra en taxeringskod från 220 till 120 och vad krävs isf? Är det kopplat till hur mycket mark en fastighet har, eller vad...
Svar
2
· Visningar
7 948
Senast: Mia_R
·
R
Hästmänniskan Vi har precise köpt en tomt....Och grannen till tomten har ett flertal hästar fast han har djur förbud....Varken polisen eller någon...
Svar
7
· Visningar
1 290
Senast: Snuffsan
·
M
Hästmänniskan Jag har funderat på att starta upp något slags ridlekis på vår ridskola till hösten, för barn mellan 4-6 år. Jag jobbar med barn på en...
Svar
4
· Visningar
1 171
Senast: Zaga
·
I
Hästmänniskan Vi har precis köpt en gård. Det finns en lösdriftshall för kor som är 15*30m. Plattan är gjuten i cement. Tänkte göra om det till ett...
Svar
1
· Visningar
1 235
Senast: cemax
·
T
Hästmänniskan Hoppas att denna tråd ligger rätt nu. Som så många andra planerar jag att så småningom köpa en gård för att ha några hästar, lite höns...
Svar
4
· Visningar
1 137
Senast: Tuki
·
D
Hästmänniskan Visst får man inte lägga ut det på ridbanor och så längre. Dom som har stallet funderar på det, men jag fick för mig att jag läst att...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Dragonfruit_
·
S
Hästmänniskan Hittade den här på annonssidorna, borde inte försäkringen täcka? Tycker det luktar lurendrejeri. Har mailat och frågat vad det är frågan...
Svar
15
· Visningar
1 206
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Koommer ev att ha en foderhäst snart som ej är försäkrad och ej kan bli försäkrad pga sin ålder och undrar hur man ska skriva i...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Kivina
·
R
Hästmänniskan Tror ni att det kan finnas intresse av att hyra en hästgård för semesterbruk? Att man tar med sig hästen/hästarna på semestern rätt...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: prince77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp