Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Om min tråd ligger fel får mod gärna flytta. Så nu till mitt ''problem''. Jag är inne på att köpa häst planerna, min medryttar häst...
Svar
10
· Visningar
1 731
Senast: bellls
·
Hästmänniskan Har sedan två och en halv, snart tre veckor, fått nässelutslag på hela överkroppen. Det började under bhn och sedan har det spridit sig...
Svar
7
· Visningar
1 613
Senast: Lotus
·
Hästmänniskan Om jag köper en holländsk häst med pass, chippnr osv. vad behöver jag göra då när den kommit till sverige? Det ska ju stå mig som...
Svar
6
· Visningar
1 383
Senast: gylle
·
S
Hästmänniskan Har tänkt att låna/ hyra häst, som privatperson under en obestämd tid. Behöver jordbruksverket eller annan instans ha information om det då?
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Merwen
·
Hästmänniskan Jag tittar runt på en del utländska hästsajter men fattar noll vad gäller hur stora hästarna är. Om följande står, vad är vad...
Svar
4
· Visningar
2 028
Senast: SaraXX
·
Hästmänniskan Håller för fulla halsar på att utreda min häst nu. Ringde idag till försäkringsbolaget och skulle fråga om dom godkände att jag åkte...
Svar
15
· Visningar
1 694
Senast: Lillan86
·
T
Hästmänniskan Vad tycker ni är lämpligt att få betalt om man jobbar som islandshäst turledare med ca. 10 arbetstimmar per dag? Då ingår boende och...
Svar
7
· Visningar
1 453
Senast: REIN
·
Hästmänniskan Jag har lidit av svår värk i 16 år nu, dels från en nack/ryggskada och dels av värk orsakad av fibromyalgi. Detta gör att jag är...
2
Svar
29
· Visningar
26 011
Senast: Boj
·
R
Hästmänniskan Jag försöker hitta en plats i en lösdrift till min häst. Jag har henne uppstallad om nätterna nu i nuvarande stall men vill hellre kunna...
Svar
11
· Visningar
3 319
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Vet inte vilket forum tråden ska ligga under. Mod får gärna flytta om den är fel :) Iallafall. Jag har ett follblodsto som jag har...
2
Svar
39
· Visningar
3 272
Senast: Piek
·
Hästmänniskan Det känns jobbigt så här timmarna innan, men vi vet att du har så ont i dina ben, så det är dags nu . Du var mammas stora ögonsten, inte...
Svar
11
· Visningar
2 176
Senast: mul
·
B
Hästmänniskan Visste inte vart jag skulle lägga den här tråden men mod. får flytta den om den ligger fel. ;) Jag har sedan barnsben ridit på en...
Svar
11
· Visningar
2 801
Senast: FrontLine_
·
Hästmänniskan Hejsan, ska fatta mig kort. Jag flyttar snart till nytt stall. JAG mår inte bra i stallet pga olika anledningar MEN min häst trivs...
Svar
6
· Visningar
1 211
Senast: Iliaca
·
Hästmänniskan Det har nu gått drygt ett halvår sen jag sålde min häst. Fram tills nu har jag bara känt att det varit skönt och helt rätt. Jag har...
2
Svar
30
· Visningar
3 329
Senast: MiniLi
·
M
Hästmänniskan Hur mycket kostar det att få ut ett nytt pass till ett vamblod där passet försvunnit hos tidigare ägare?
Svar
6
· Visningar
1 237
Senast: Martina78
·
Hästmänniskan Hej! Jag tävlar inom dressyr för funktionsnedsatta ryttare på elitnivå och tränar flera gånger i veckan. Min träning sker dels till...
Svar
0
· Visningar
830
Senast: Eos
·
A
Hästmänniskan "Att göra en pudel" var lite fel beskrivning av tråden, så jag gör ett nytt försök! Jag är nyfiken på om det finns någon därute med...
Svar
7
· Visningar
1 669
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Vi djurägare är i lag skyldiga att tillse att inte djuren utsätts för onödigt lidande. Men det finns ingen lag som säger att det ska...
Svar
0
· Visningar
689
Senast: Tussemaja
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
112 628
Senast: McMarco
·
Hästmänniskan Hej! Jag har funderat på o annonsera eft medryttarhäst till hösten. Nu är jag lite nyfiken på hur ofta o vilken tidpunkt på dygnet ni...
Svar
18
· Visningar
2 903
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp