Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt - mod får gärna flytta den. Jag känner att jag kämpat i uppförsbacke tillräckligt länge. Idag fick jag...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
19 870
Senast: Gimlan
·
Hästmänniskan Hejsan alla Bukare! Har en liten fråga till er, mitt sto, som är f.92 har en rörelsestörning på hö.bak, som påverkar gången lite...
Svar
11
· Visningar
2 037
Senast: kryddelydd
·
T
Hästmänniskan Är det någon som har byggt vindskydd till sina hästar? Till en lösdrift. Jag undrar om någon vet ca kostnaden eller har några ritningar...
Svar
5
· Visningar
7 236
Senast: mataii
·
B
Hästmänniskan Hej! Jag har länge funderat över en sak, HUR ska jag som ryttare kunna tolka vilken utbildningspunkt jag ligger på i dressyr och...
Svar
4
· Visningar
1 190
Senast: horsegirl91
·
Hästmänniskan Vi har fått en idé på vår ridklubb/ridskola att vi ska ha organiserad fysträning för våra medlemmar. Hjälp mig att spåna lite, ge mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 157
Senast: Quinny
·
Hästmänniskan Snart är antagligen dagen kommen, då jag ska sälja min häst (pga olika anledningar). Jag har aldrig sålt någon häst tidigare. Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 775
Senast: Sal
·
D
Hästmänniskan Hej hej :) Liksom de flesta ponnytjejer så vill jag bli hästägare. Ridskolan ger ju självklart fortfarande saker, man utvecklas ju...
Svar
16
· Visningar
1 804
Senast: DressageDreamer
·
Hästmänniskan Jag undrar om det finns hopp? Jag har absolut ingen känsla för det där med att rida. Jag försöker vara duktig, men det känns ganska...
Svar
13
· Visningar
1 763
Senast: Pansi
·
L
Hästmänniskan Finns det någon här som nyligen gått eller går utbildning som hästmassör på Axelsons Animal Massage School? Hur mycket praktik är det...
Svar
4
· Visningar
1 431
Senast: höstmåne
·
G
Hästmänniskan Jag har velat ha häst så länge jag kan minnas, men inte haft möjlighet till det. Men nu har vi flyttat ut till landet och har nu...
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder söker jag nu ny stallplats febrilt, har hållt ögonen öppna ett tag nu, men inte riktigt "hittat hem" så att säga, och...
Svar
10
· Visningar
2 089
Hästmänniskan Det var flera flera år sen jag red på ridskola,det kommer nog dröja ett tag innan jag kommer in i allt igen,jag har ju bara luffsat i...
2
Svar
31
· Visningar
2 999
Senast: Fibusen
·
L
Hästmänniskan Hej! Vet inte tråden ligger på rätt ställe, detta är nämligen både ett människodilemma och en hästhälsofråga.. Men i alla fall en ny...
Svar
16
· Visningar
2 842
Senast: LuckyLuke
·
S
Hästmänniskan Hur gör man om man hittar en häst man vill köpa men inte har möjlighet att ta hem den försen om någon/några månader. Jag vågar ju inte...
2
Svar
20
· Visningar
3 362
Hästmänniskan Vad innebär det att en person är svensk fellow?
Svar
2
· Visningar
1 257
Senast: Tussinussen
·
Hästmänniskan Finns det "vanligt folk" (privatpersoner) som lånar ut sina hästar som sommarhästar? Varför gör man det? Jag har själv lite svårt att...
Svar
11
· Visningar
4 613
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan Från november månad fick jag hem en häst till vårat stall pga osämja i ett annat stall där jag även själv red 2 hästar. Tjejen till...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 158
Senast: Jettan
·
Hästmänniskan Älskade hästen har lyckats skada sig idag, hon gick omkull på isen när hon skulle ut idag. Trodde inte dagen D skulle komma så snart...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 649
Senast: Messy
·
D
Hästmänniskan Fy f*n! Nu orkar jag inte mer! Jobbar som beridare i ett välkänt stall i tyskland. Varit här i lite mer än 2 månader och det har från...
Svar
10
· Visningar
5 784
Senast: Betsy
·
S
Hästmänniskan Jag ska antagligen låna ut min häst till ett par bekanta, tanken är att jag ska forsätta betala en del, ca tusenlappen varje månad (ex...
Svar
2
· Visningar
1 093
Senast: n33Lu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp