Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

R
Hästmänniskan Min häst ska avlivas och jag måste då ha med mig orginal passet. Hästen är ett varmblod och jag har ingen aning om jag har ett orginal...
2
Svar
25
· Visningar
2 398
Senast: Presto
·
Hästmänniskan Hur gör ni som jobbar dagtid om ni behöver veterinärvård till hästen, t ex vaccinationer, raspning av tänder eller liknande. Måste man...
Svar
14
· Visningar
1 607
Senast: imrahil
·
Z
Hästmänniskan Jag har en hästgård som jag har haft uthyrd under 2 år till en familj. De sålde sina hästar i augusti och slutade betala hyra i oktober...
Svar
1
· Visningar
1 504
Senast: Boj
·
L
Hästmänniskan Hej Jag har diagnostiserats med 2 måttliga diskbråck långt ner i ryggraden för ca 4-5 år sedan (MR), har emellanåt mått ganska bra...
2
Svar
25
· Visningar
7 604
Senast: Blomskan
·
H
Hästmänniskan Jag praktiserar på halvtid och har en egen hæst. I tillægg har jag expojkvænnens hæst att træna på vardagar. Nu ska jag æven ha hand...
Svar
6
· Visningar
1 153
Senast: Hæst
·
Hästmänniskan Hade lektion på ridskolan och hade barn som är nybörjare. Dom hade just lärt sig rida utan ledare och skulle trava över en bom. Alla...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 568
Senast: Augusti_
·
N
Hästmänniskan jag hade en medryttare i flera år som aldrig hade tid att rida, så jag skaffade en ny medryttare. Denna betalar en summa varje månad...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 112
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hästmänniskan Lang historia kort. Var uppe och prov jobbade pa en ko farm med hastar de anvander till att fosa kor med. Jag fick rida pa en hast...
Svar
7
· Visningar
2 096
Senast: moholmarabs
·
Hästmänniskan Blev biten idag av arg pålle och har både övre och undre tandraden ingraverade i min arm. :D Det är lite svullet och lite blått. Hästen...
2 3
Svar
41
· Visningar
14 813
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hur mycket motionerar ni era hästar för att ni skall anse det som mycket? Jag har märkt att det skiljer väldigt mellan bara mig och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
19 434
Senast: _Amazing_
·
S
Hästmänniskan nu vet jag inte alls om jag kom rätt... MEN, vi försöker ändå. Jag har bara en enkel fråga. Vad kostar det att ha häst? Min pappa har...
2
Svar
33
· Visningar
3 503
Senast: dijej
·
Hästmänniskan Jag höll på att få ett mindre frispel idag i stallet! Under helgen har det varit ridlärarutbildning i stallet och några boxar har...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 882
J
Hästmänniskan Hejsan alla glada Bukare! I mitt stall där jag står uppstallad så har vi så kallat "naturgolv" Så nu står vi och tänkte fixa nytt...
Svar
18
· Visningar
3 753
Senast: Jenka_BBB
·
Hästmänniskan Hej! Hur många av er där ute filmar sin träning/tävling? Vad gör ni med filmen sen, tittar ni på den tillsammans med tränare eller...
Svar
10
· Visningar
1 321
Senast: Emelei
·
Hästmänniskan Hur långt har ni till stallet, ni som inte har hästen hemma? Jag har en bra bit att åka men är så himla glad åt stallet och gänget i...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 455
Senast: Anna-KarinO
·
Hästmänniskan Ska ta en häst på foder, från början var det sagt från 1/3, sedan frågade jag om jag kunde ta honom redan 27/2 eftersom det är lättare...
Svar
19
· Visningar
1 780
Senast: Svartfot
·
Hästmänniskan Jag var och provred en pålle förra veckan. Jag söker en dressyrhäst som jag vill ut och tävla lite så småningom. Inte för stor och med...
Svar
4
· Visningar
1 200
Senast: feel
·
Hästmänniskan Allt känns som uuueeeekk.... :( har inte ridit sen i fredags, har inte lust helt enkelt... det enda som var kul i stallet idag var att...
Svar
13
· Visningar
1 687
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Vill som sagt ha lite tips på vad man ska tänka på. Jag är vuxen så jag har redan gått igenom den ekonomiska biten såklart. När det...
2 3
Svar
43
· Visningar
24 769
Senast: Dannyboy
·
Hästmänniskan Har precis fått beskedet att jag har artros i höger höft och kommer att bli tvungen att genomgå en höftledsoperation. Är det någon som...
Svar
16
· Visningar
12 515
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp