Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan Behöver hjälp av alla er biologstudenter. Snart dags att söka till högskolan, och jag kan verkligen inte bestämma mig om det blir...
Svar
1
· Visningar
1 348
Hästmänniskan Är det någon här som går utbildningen och vill berätta lite? Tänkte söka så det vore roligt att få veta lite mer om den. Första året...
Svar
3
· Visningar
1 691
Senast: tassel
·
Hästmänniskan Har köpt en shettis som jag inte hade räknat med egentligen. Men hon trivs bra här och vi trivs med henne! Nåja, att bara få passet...
Svar
12
· Visningar
2 591
Senast: Minstral
·
Hästmänniskan Har köpt en ponny med okänd stam. Import danmark. När han kom till sverige vet jag inte men tror 99. Ponnyn har ett pass, jag skulle i...
Svar
4
· Visningar
1 374
Senast: Hedda_007
·
H
Hästmänniskan Jag har inte ens varit inloggad på buke på evigheter, men idag blev jag så irriterad att jag bara måste få gnälla av mig i en tråd och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 725
Senast: Mela94
·
Hästmänniskan Satt och kollade på Ponnyakuten igår, gillar programmet så det är inget emot det, tycker att det är inspirerande men en sak slog mig...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
33 824
Hästmänniskan Hej! Jag har hållit på med hästar enda sedan jag var 7år, och haft egen häst sedan 2006. Med min nuvarande ponny tränar och tävlar jag...
Svar
16
· Visningar
2 732
Senast: Gimlan
·
Hästmänniskan Jag rider för tillfället en häst som jag har ridit och tagit hand om i 1 år. Men nu har jag fått chansen att köpa en ny häst. Men grejen...
Svar
19
· Visningar
2 719
Senast: Kafferosta
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 351
Senast: Fille
·
N
Hästmänniskan nu är det ju snart dags att välja gymnasium för min del, och jag är så förvirrad. :confused: har tänkt att söka till jälla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
18 947
Senast: jack
·
Hästmänniskan Hej! Jag har lite funderingar då jag ska lämna ut häst på foder. Hemma hos oss så äter hästen HÖ och fodervärden vill att hästen ska...
Svar
8
· Visningar
1 828
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Nu har vi en galning i farten i trakten där jag bor. I veckan dog en häst i sin box då den förblödde pga. att någon gått in och skurit...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 405
Senast: Chine
·
Hästmänniskan Lång historia kort: Har två hästar, halvblod, mor och dotter. Får hem min utlånade häst snart. Jag har inte ork, tid, råd att...
Svar
7
· Visningar
1 478
Senast: Kiwifrukt
·
F
Hästmänniskan Jag är 25 år gammal och ridit i 20 år. Haft ett flertal egna hästar och tävlat i både dressyr och hoppning på lätt nivå. Tagit emot...
Svar
10
· Visningar
2 076
Senast: Minnie
·
Hästmänniskan Usch sitter i en så otroligt tråkig sits och jag vet inte hur jag ska vända på det så det kommer att kännas bra. Idag har jag två...
2
Svar
26
· Visningar
4 540
Senast: Eme_liie
·
A
Hästmänniskan Ni som lätt får ridsår/skavsår: Hur undviker ni det? Går de??:confused: Jag kan knappt sitta för ungefär femtioelfte gången pga...
2 3
Svar
45
· Visningar
13 753
Senast: placen
·
Hästmänniskan Vilken är bäst? Jag har lite framtidsångest (som vanligt), men istället för den vanliga "vad ska jag bli"-frågan har jag reducerat...
Svar
9
· Visningar
3 699
Senast: Fossing
·
Hästmänniskan Jag har på senare tid sett/hört/läst mycket om hur vi hästägare/ryttare ska sköta oss själva, och också mycket "skylla sig själv" när...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 240
Senast: Minett
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt - mod får gärna flytta den. Jag känner att jag kämpat i uppförsbacke tillräckligt länge. Idag fick jag...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
19 868
Senast: Gimlan
·
Hästmänniskan Hejsan alla Bukare! Har en liten fråga till er, mitt sto, som är f.92 har en rörelsestörning på hö.bak, som påverkar gången lite...
Svar
11
· Visningar
2 037
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp